Ігрові технології для активізації пізнавальної діяльності на уроках обслуговуючої праці

дата публікації: . Надруковано у: Трудове навчання


Автор розробки: Любовь Константиновна Копелова


Освіта сьогодення ставить нові вимоги до навчально – виховного процесу, до вчителя та учнів. На зміну класичним формам і методам роботи  в школі приходять  інноваційні, що дозволять зробити процес навчання більш цікавим, змістовним та дієвим для учнів. Як іти в ногу з часом ? Саме це хвилює учителя.

Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має за мету – створити комфортні умови, де учитель і учень є рівноправними суб’єктами навчання.

Учні на таких уроках займаються з ентузіазмом, в них підвищується тонус, бажання, настрій. Загалом – вищою є віддача і результати уроку.

Ця стаття допоможе провести заняття як учителям- початківцям, так і досвідченим педагогам, дозволить зробити уроки трудового навчання цікавими, пізнавальними, сприятиме підвищенню інтересу учнів до предмета.

Вкладення:
ФайлОписРазмір файлу:СтвореноЗмінено
Завантажити цей файл(Тема_Ігрові технології для активізації пізнавальної діяльності на уроках обслуговуючої праці.docx)Ігрові технологіїІгрові технології для активізації пізнавальної діяльності на уроках обслуговуючої праці346 kB2015-12-15 20:262015-12-15 20:26
Добавить комментарий

Люди, участвующие в этой беседе

  • Любовь Константиновна, большое спасибо за статью. Возьму себе в копилку. Когда-то удалось скачать в Интернете методическое пособие Полтавского института последипломного педагогического образования. Если Вас интересуют игровые интерактивные технологии - обязательно посмотрите, там очень много интересного! https://yadi.sk/d/88_R8Tqz7ilBK С уважением, Ирина Топчий

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.