Римська республіка у V – середині ІІІ століттях до н.е. (6 клас).

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Лохвицький В.В.


Мета уроку:
- дати уявлення про характер влади часів Римської республіки;
- розвивати навички роботи з текстом підручника, вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки та узагальнення відповідно до віку учнів;
- виховувати повагу до здобутків правової і політичної культури стародавнього світу. …
Комментарий (0) Просмотров: 20

Історична гра "Гетьманщина"

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Караганова Олена Андріївна


Ігри в навчальному процесі стимулюють пізнавальні можливості учнів, сприяють кращому усвідомленню та засвоєнню матеріалу в природній для учнів невимушеній атмосфері, розвивають комунікативні навички. …
Комментарий (0) Просмотров: 23

Головний отаман С. Петлюра

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Караганова Олена Андріївна


У розробці уроку мова йде про одну з найвизначніших та найсуперечливіших постатей доби української революції, а також і сьогодення – Симоном Васильовичом Петлюрою – громадсько-політичним і державним діячем, Головним отаманом Армії УНР; акцентовано увагу на ролі особистості в історії. …
Комментарий (0) Просмотров: 21

Соціально-економічні реформи М.С. Хрущова

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Караганова Олена Андріївна


Дана розробка уроку - практичне заняття у формі захисту проекту з використанням дебатних технологій. Готуючись до захисту проекту, учні вчаться самостійно добувати знання, орієнтуватися в інформаційному просторі та аналізувати отриману інформацію, робити висновки, критично мислити, аргументовано висловлюватись. …
Комментарий (0) Просмотров: 25

Урок-форум на тему : «Михайло Грушевський політик чи науковець» (до 150-річчя від дня народження Михайла Сергійовича Грушевського)

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Чернявська Юлія Олександрівна


Урок-форум на тему : «Михайло Грушевський політик чи науковець» (до 150-річчя від дня народження Михайла Сергійовича Грушевського)
урок-форум дозволяє на уроці застосовувати безліч різних форм роботи (конференція, дебати, презентація, прес-конференція..), оскільки саме це наближає урок до сучасного форуму

Комментарий (0) Просмотров: 29

Використання засобів наочності при викладанні предмету «Історія»

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Драч Інна Павлівна


У статті оглядово проаналізовано використання засобів наочності на уроках історії. Зосереджено увагу на наочності, як засобі формування пізнавального інтересу в учнів як необхідної умови якісного засвоєння ними знань. …
Комментарий (0) Просмотров: 28

Зошит для практичних занять з курсу «Всесвітня історія» 8 клас

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Яремчук Тетяна Олексіївна, Редчиць Наталія Володимирівна


Нові державні стандарти для учнів 8 класів передбачають проведення ряду практичних занять, метою яких є показати не лише можливості різноманітних історичних джерел у формуванні історичних знань, а й наближенні історії як науки до учнів, її локального виміру, вироблення відповідного ставлення до минулого…
Комментарий (0) Просмотров: 56

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.