Урок з української мови для учнів 2 класу на тему: "Слова, які відповідають на питання ХТО? ЩО?"

Анотація:  Урок з української мови для учнів 2 класу, присвячений вивченню слів, які відповідають на питання ХТО? ЩО?. Метою уроку є: навчати учнів розрізняти поняття «предмет» і «слово» як його назву; формувати вміння ставити питання до слів, що означають назви конкретних предметів та істот; р...
Продовжити читання
68 переглядів
0 Коментарів

Урок з української мови для 3 класу на тему: "Прикметники-антоніми"

Анотація:  Урок з української мови для учнів 3 класу, присвячений вивченню прикметників-антонімів. Метою уроку є: продовжувати формувати граматичне поняття про прикметник. Ознайомити учнів із поняттями прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, навчити розрізняти прикметники, вжиті в прямому і...
Продовжити читання
96 переглядів
0 Коментарів

Р. Шеклі ."Запах думки"

Анотація: конспект уроку із зарубіжної літератури "Утвердження сили людської думки в оповіданні Р. Шеклі "Запах думки" з елементами компаративістики у 6 кл.. Мета уроку : познайомити учнів із життєвим і твочим шляхом письменника, допомогти усвідомити ідейно- художній зміст твору, формувати навички &...
Продовжити читання
101 переглядів
0 Коментарів

Доба українського козацтва

Анотація:  Ми з вами продовжуємо гортати славні сторінки історії українського народу. З сьогоднішнього уроку ми розпочинаємо вивчати найгероїчніший період історії Нового часу, добу українського козацтва. Це феномен не тільки вітчизняної, але й світової історії. Нічого подібного досі не було, і ...
Продовжити читання
88 переглядів
0 Коментарів

Рухливі міні-ігри як засіб вивчення техніки стрибка у довжину з місця

Анотація: Розробка майстер-класу з фізичної культури за темою «Рухливі міні-ігри як засіб вивчення техніки стрибка у довжину з місця». Метою даного заходу є: ознайомити з поняттям рухливих ігор, з'ясувати характерні особливості та специфіку рухливих ігор, проаналізувати механізм впливу рухливих...
Продовжити читання
79 переглядів
0 Коментарів

Інтерактивний захід з елементами тренінгу для вчителів фізики та біології «SMART-технології на уроках фізики та біології»

​ Інтерактивний захід з елементами тренінгу для вчителів фізики та біології «SMART-технології на уроках фізики та біології», що проводився в рамках міжпредметного семінару в ЗСОЗ №21 м.Чернігова. Учасники тренінгу пригадали в яких темах, розділах біологія та фізика переплітаються, доповнюють одна од...
Продовжити читання
78 переглядів
0 Коментарів

на есе "Про втілення наскрізних ліній у тло уроку"

Анотація:  на есе "Про втілення наскрізних ліній у тло уроку" Дуже складно працювати за пропонованими рекомендаціями та матеріалами фахівців о інформатиці, так як особливість предмету у тому , що ми вивчаємо цифрові технології роботи з інформацією. Тому я обрала шлях подбору завдань для кожної ...
Продовжити читання
100 переглядів
0 Коментарів

Урок англійської мови в 1 класі НУШ за темою "Family"

  Урок у першому класі  за темою "Сім'я". У процесі такого уроку учні нової української школи вивчають матеріал граючись. У дітей активізується познавальна діяльність і формуються вміння самостійної роботи. Учні працюють індивідуально, в парах та групах. В ході уроку відбувається змін...
Продовжити читання
208 переглядів
0 Коментарів

Урок з літературного читання на тему: "Літературні казки. І.Франко "Лисичка-кума"

Анотація:  Урок з літературного читання для учнів 4 класу, присвячений вивченню літературної казки І. Франка «Лисичка-Кума». Метою уроку є: поширити знання дітей про жанр казки, уточнити поняття "літературна"; ознайомити учнів з особистістю І.Франка; розвивати техніку читання, образне мислення,...
Продовжити читання
80 переглядів
0 Коментарів

Методична розробка практичного заняття з англійської мови для студентів 1А курсу групи спеціалізації Лікувальна справа з теми: «Подорож до англомовних країн»

Анотація:  Матеріал методичної розробки відображає зміст відкритого практичного підсумкового заняття з англійської мови. Методична розробка складена викладачем англійської мови та англійської мови, спеціалістом першої категорії Глухівського медичного училища – КЗСОР Шендриковою Оленою Анатоліїв...
Продовжити читання
97 переглядів
0 Коментарів

Без сім'ї немає щастя на землі

Анотація:  Вічна тема – родинне виховання. Культ батька й матері завжди посідав особливе місце в українській культурі, а «хороші діти – це честь батька й матері», - так говорять в народі. Батьківська школа – це наука добра й любові,людяності й порядності, щедрості й щирості, чесності й гідності...
Продовжити читання
83 переглядів
0 Коментарів

Блогер класу і наставник

Анотація:  Коли проходить навчальний рік, влітку згадується все, що відбулося цьогоріч. А проведена велика робота. Час невпинно йде, миті проходять швидко. та в сучасному житті інтернет-простір надає можливість зберігати ці миттєвості надовго. І не тільки зберігати, а й ділитися з молодими спец...
Продовжити читання
68 переглядів
0 Коментарів

Роль імітацій звуків та голосів домашніх тварин у житті дитини РАС

Анотація:   "Роль імітацій звуків та голосів домашніх тварин у житті дитини РАС."  Мета: навчити та закріпити дитині РАС імітацій звуків та голосів домашніх тварин. Навчити визначати домашніх тварин за голосом, та по імітацій звуків показувати їх на карточці.  Обладнення: картки ...
Продовжити читання
94 переглядів
0 Коментарів

Рекомендації батькам дітей РАС (розлади аутичного спектру )

Анотація:  Рекомендації батькам дітей РАС (розлади аутичного спектру ). В нашому сучасному світі, багато дітей які народжуються з різними порушеннями. Серед таких є і аутизм. Зіштовхнувшись із цією проблемою: коли дитині поставили цей діагноз, батьки часто не знають, як правильно себе поводити,...
Продовжити читання
78 переглядів
0 Коментарів

Час общения "Осенние цветы"

Анотація:  Цель: познакомить учащихся с разнообразием цветов в осеннем саду. Задачи: - обогатить знания детей о садовых цветах; - развивать познавательный интерес, любознательность; - воспитывать любовь к природе, культуру общения; - закреплять знания детей о садовых цветах и растениях луга, о ...
Продовжити читання
63 переглядів
0 Коментарів

Урок соціально-побутового орієнтування на тему: "Предмети особистої гігієни"

Анотація:  Урок соціально-побутового орієнтування на тему: "Предмети особистої гігієни" Мета: Поглибити та закріпити в учнів знання про правила особистої гігієни; ознайомити з призначенням предметів особистої гігієни; коригувати операції мислення на основі класифікації предметів особистої гігіє...
Продовжити читання
129 переглядів
0 Коментарів

Превентивне виховання школярів

Анотація:  Дана методична розробка містить виховні години, тренінги з превентивного виховання, а також бесіди та тестування для батьків. Збірник призначений для використання в роботі класними керівниками з метою попередження правопорушень та корекції поведінки учнів з девіантною поведінкою. . Д...
Продовжити читання
78 переглядів
0 Коментарів

Хороший человек: кто он и как им стать?

Анотація:  Очевидно, что каждый из нас хочет построить из себя хорошого человека. Хотя многим кажется, будто само определение «хороший» человек – несерьезно. Да и «стать хорошим человеком» наивное какое-то. Между тем известный американський психолог А. Маслоу (в прошлом уроженец Одессы) ситал, ...
Продовжити читання
92 переглядів
0 Коментарів

Позитивное отношение к жизни

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. У каждого есть огромный потенциал. Все хотят хороших результатов. Многие готовы упорно работать и платить ту цену, которую требуют успех и счастье. Каждый обладает способностью задействовать весь свой уникальный потенциал и получить желаемый результат. Ведь процесс из...
Продовжити читання
95 переглядів
0 Коментарів

Як зробити зауваження учням конструктивними? (практичні поради)

Анотація:  Нерідко вчителі почувають, наскільки важким є завдання керувати класом так, щоб учні (а всі вони таки різні) займалися на заняттях своєю основною справою — вчилися. Коли перед вами багато учнів, кожний з яких обтяжений своїми проблемами, і коли ці проблеми сприяють тому, що вони стаю...
Продовжити читання
73 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates