Множення раціональних чисел(презентація)

Анотація:  : Презентація до уроку на тему ,, Множення раціональних виразів. Розв'язування вправ,,для учнів 6 класу. Справжній день піратів. Під час уроку, учням пропонуються різноманітні завдання в цікавій формі: тут і рівняння, і приклади на порівняння та знаходження значення виразу, то що; як...
Продовжити читання
92 переглядів
0 Коментарів

Майстер-клас: "Виготовлення текстильної брошки"

Анотація:  Квіти – невичерпне джерело натхнення! Це – прикраса нашої планети. Іноді кажуть, що відсутність квітів вдома вказує на брак смаку хазяїна. Все, що є гарне в природі, людина полюбляє копіювати. І квіти – не виняток. Невичерпна краса живої природи надихає нас на створення штучних квіті...
Продовжити читання
131 переглядів
0 Коментарів

Проведення он-лайн євроолімпіад З досвіду проведення серед закладів професійно-технічної освіти Волинської області Юрченко С.Й., методист НМЦ ПТО у Волинській області

Анотація:  Подаємо один із різновидів проведення інтелектуальних змагань - євроолімпіади. Мета проведення євроолімпіад - це поглиблення знань про країни Європейського Союзу, з історії створення Європейського Союзу, тощо. У зв'язку з фінансовими обмеженнями євроолімпіади проводимо в режимі відео...
Продовжити читання
100 переглядів
0 Коментарів

Шкільне життя

​Анотація:  Смартфон-вчитель Ранок . Тарасик йшов до школи. Яскраве весняне сонце і рідкісні білі хмаринки на блакитному небі піднімали настрій хлопчика , його бажання вчитися і дізнаватися щось нове про навколишній світ . Тарасик дивився навколо, – свіжу траву, різнокольорові квіти, дерева з м...
Продовжити читання
114 переглядів
0 Коментарів

Конспект заняття з розвитку зв’язного мовлення із використанням мнемотехнічних прийомів «Подорож до казкового лісу»

Анотація:  Мовленнєвий розвиток дитини є головним інструментом за допомогою якого відбувається її соціалізація та установлення контакту з довкіллям. Використання прийомів мнемотехніки ґрунтується на спостережливості й образному мисленні та спрямоване на усвідомлене створення асоціативних зв'язк...
Продовжити читання
103 переглядів
0 Коментарів

Кристалічні та аморфні тіла(презентація)

Анотація:  Презентація до уроку на тему "Кристалічні та аморфні тіла" для учнів 7 класу. Формується поняття про кристалічні та аморфні тіла, вивчаються властивості цих тіл, встановлюються відмінності між кристалічними та аморфними тілами, наводяться приклади представників обох класів твердих ті...
Продовжити читання
129 переглядів
0 Коментарів

Взаємодія. Сила(презентація)

Анотація: на уроці учні повторюють поняття інерції, розглядають поняття взаємодії, зясовують умови, за яких взаємодія відбувається, спостерігають за значенням та результатом взаємодії тіл, знайомляться з поняттям сили та одиницями вимірювання сили, удосконалюють вміння спостерігати явища, визна...
Продовжити читання
122 переглядів
0 Коментарів

Виштовхувальна сила (презентація)

Анотація:   учні знайомляться з поняттям виштовхувальної сили, наводять приклади, які підтверджують існування виштовхувальгної сили в природі, переконуються в її існуванні за допомогою дослідів, зясовують причину виникнення даної сили, знайомляться з історією відкриття способу обчислення в...
Продовжити читання
128 переглядів
0 Коментарів

Відмовтеся від своїх обвинувачень — живіть прощенням!

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Усім відомо, що нерозумно засуджувати та обвинувачувати за те, чого не знаєш. Ця істина є непохитною й ні в кого не викликає сумнівів. Але всяка істина гарна тільки в тому випадку, якщо з неї роблять правильні висновки. А висновок тут напрошується досить і досить коло...
Продовжити читання
111 переглядів
0 Коментарів

Как педагогу повысить повысить эффективнсть влияния на учеников?

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Мы часто недоумеваем по поводу того, что ребенок вырастает не таким, каким его хотели воспитать родители и т. п. Причем, если ребенок этот оказывается плохим, мы виним в этом его самого. Почему это неверно? Потому что люди не живут в вакууме. Потому что человек влияет...
Продовжити читання
113 переглядів
0 Коментарів

Учимся радоваться

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Некоторые люди обеспечены всеми благами внешнего уровня: у них есть семья, внешнее положение, деньги, устраивающий их круг общения, друзья, – но, тем не менее, они не ощущают свою жизнь полноценной, не чувствуют радости. Другие имеют намного меньше, однако, воспринима...
Продовжити читання
147 переглядів
0 Коментарів

Используем эффект Пигмалиона в учебном процессе

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Понимая роль эффекта Пигмалиона для успешности обучения, педагоги-новаторы придают большое значение установкам учителя. Которые же установки используют педагоги-новаторы? Конечно ж, только положительные, оптимистичные. Так, например, для В.Ф. Шаталова характерная така...
Продовжити читання
125 переглядів
0 Коментарів

Радість - основний показник якості життя

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Навколо нас розсипане й розсіяна безліч приводів для тих або інших радостей. Цими зернами щастя переповнений навколишній світ. Однак багатьом життя здається безрадісним, і ось чому. Зерна радості — це лише можливості, потенціали, іскорки живого вогню, які не діють без...
Продовжити читання
128 переглядів
0 Коментарів

Практичні поради щодо виконання домашнього завдання

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Наступає час працювати над виконанням домашнього завдання. Тепер ми повинні звести все воєдино й зосередити наші міркування на одному, як його виконати швидко та якісно. То з чого почати? Відома дуже пунктуальна людина щовечора складала докладний план справ на завтра....
Продовжити читання
117 переглядів
0 Коментарів

Практикум: подолання педагогічного конфлікту

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Фундаментом навчально-виховного процесу є організація викладачем гуманного педагогічного спілкування, гуманних взаємовідносин зі слухачами. А в ньому, як і в будь якій справі є елементи "вищого пілотажу". До них, насамперед, відносяться вміння та навички викладача упр...
Продовжити читання
92 переглядів
0 Коментарів

Как не сгореть на работе

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Конечно профессиональное выгорание это не медицинский диагноз, и вовсе не означает, что такое состояние присуще каждому человеку на определенном этапе его жизни и карьеры. Однако "выгорание" довольно коварный процесс и возникает в результате внутреннего накапливания о...
Продовжити читання
109 переглядів
0 Коментарів

Психологічна версія основних принципів Ісуса Христа

Анотація: Спіаавтор Гоменюк Д.В. Уміння розуміти й приймати іншу людину — ознака особистісної зрілості людини. І якщо ви перейметеся цим, то одержите потужний імпульс для самовдосконалення, що допоможе вам стати задоволеним собою й щасливим. А для того, щоб найкращим способом підтримати вас у цьому,...
Продовжити читання
123 переглядів
0 Коментарів

Комплексне завдання для уроку української мови в 5 класі (за чинним підручником з української мови для 5 класу за редакцією О. Глазової, 2018 р.) Тема: «Однорідні члени речення(без сполучників і зі сполучниками а, але, і)»

​Анотація:  Добірка комплексних завдань дає можливість учителю перевірити рівень сформованості в учнів 5 класу мовленнєвих і мовних умінь, а також вміння застосовувати теоретичні знання з мови, передбачені програмовими вимогами. Я пропоную один із видів таких завдань. Поданий тип комплексного з...
Продовжити читання
128 переглядів
0 Коментарів

English with pleasure : Гра "Guess who?" на уроках англійської мови

​Анотація: Завдання для веселого та цікавого уроку англійської мови. Пропоную декілька варіацій завдань гри "Guess who", яку обожнюють від молодших школярів до старшокласників. Гарний варіант для свят, або просто коли залишилося трошки часу на уроці. Розвиває здогадку, усне мовле...
Продовжити читання
93 переглядів
0 Коментарів

Інтелектуальна гра "Jeopardy"

​Анотація: Чудова командна гра, базована на американському телешоу. Учні дають відповіді на запитання в обраній категорій (від категорії "Їжа" до "Соціальні мережі"), важкість яких базується на кількості отриманих балів за правильну відповідь. Виступають гравці по одному від кожної команди, дот...
Продовжити читання
132 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates