Особенности успешного человека

Анотація:Балицкий Л.С.  Вы никогда не задумывались: почему одни люди удачливы (у них все получается, их продвигают по службе, повышают зарплату, выплачивают премии, они постоянно находятся на виду, в центре внимания и пр.), тогда как другим в то же время ну никак не везет (прозябают в неизвестн...
Продовжити читання
  56 переглядів
  0 Коментарів
56 переглядів
0 Коментарів

Тільки правильна відповідь: за та проти

Анотація:Баліцький Л.С.  На жаль, наше суспільство й особливо наша освітня система наполягають на існуванні тільки однієї правильної відповіді, однозначно переконуючи учнів у тому, що інші відповіді є невірними. Це запобігає потенційній можливості того, що учень сам почне замислюватися над тем,...
Продовжити читання
  62 переглядів
  0 Коментарів
62 переглядів
0 Коментарів

Інструкція для виконання практичної роботи "Оцінка екологічного стану свого регіону"

​Анотація: матеріал, представлений для обміну досвідом з колегами, являє собою інструкцію для виконання практичної роботи "Оцінка екологічного стану свого регіону" з предмету "Біологія і екологія" для учнів 11 класу та/або студентів технікумів та коледжів, що вступили на базі 9 класів. У роботі...
Продовжити читання
  50 переглядів
  0 Коментарів
50 переглядів
0 Коментарів

Виховний захід «Наша школа»

  Виховний захід «Наша школа» Ведуча За народним звичаєм стрічаєм Як здавен ведеться на віку. Ми гостей пшеничним короваєм На чудовім тканім рушнику. Ведуча Хай рясніють квіти малиново. Пахне хай духмяно хліб. Щоб і дар земний, і щире слово Ви відчули завітавши у наш дім! *** Ведуча Школа – це ...
Продовжити читання
  41 переглядів
  0 Коментарів
41 переглядів
0 Коментарів

Читацький щоденник для читання влітку (майбутнім 6-класникам)

​Анотація: Щороку учні повинні прочитувати великий обсяг художньої літератури. Цьогоріч учні надихнули мене на створення "Літнього читацького щоденника". У розробці подано списки творів до прочитання у І та ІІ семестрах, списки творів до вивчення на пам'ять на І та ІІ семестри. Також кожна стор...
Продовжити читання
  1014 переглядів
  0 Коментарів
1014 переглядів
0 Коментарів

Діаграми. Типи, основні елементи діаграм. Створення, редагування та форматування діаграм.

Анотація: Розробка уроку з теми "Діаграми. Типи, основні елементи діаграм. Створення, редагування та форматування діаграм.". В розробці уроку викладено весь необхідний теоретичний матеріал, визначена структура, мета, тип, форма проведення уроку, технічне та програмне забезпечення, дидактичні ма...
Продовжити читання
  43 переглядів
  0 Коментарів
43 переглядів
0 Коментарів

Складання розповіді за схемою з теми "Ліс.Дерева.Кущі".

Анотація: Заняття з розвитку мови(середня група).  Складання розповіді за схемою з теми "Ліс.Дерева.Кущі". Мета: формувати уміння складати описові розповіді за схемами; виробляти уміння узгоджувати слова в реченні в числі, роді та відмінку; розвивати словесно-логічне мислення, пам'ять, мілку мо...
Продовжити читання
  60 переглядів
  0 Коментарів
60 переглядів
0 Коментарів

«Інструкція» для вчителя

Анотація: Дімітрієва Т.Д. Ви вчитель? Погляньте на своє життя. Пригадайте, які відчуття викликають у вас зауваження керівництва навчального закладу, буркотіння батьків, примхи учнів? Як ви переносите зраду, брехню? Вам знайомі страх, тривога, відчуття провини? Ви знаєте, що таке самотність? Вас турб...
Продовжити читання
  59 переглядів
  0 Коментарів
59 переглядів
0 Коментарів

Эмбрионная педагогика

Анотація: Наблюдения показывают, что новорожденные уже обладают определенным опытом (сразу реагируют на внешнюю среду, отличают один предмет от другого, узнают голос матери). Был проведен эксперимент, в какой-то мере подтверждающий это положение. Шестнадцать женщин, в течение шести с половиной недел...
Продовжити читання
  55 переглядів
  0 Коментарів
55 переглядів
0 Коментарів

Как работать над собой?

Анотація: Дімітрієва Т.Д. Для чего это нужно делать? Чтобы реализовать свою божественную сущность, свой громадный потенциал, чтобы найти себя и быть счастливым, чтобы реализовать свое появление в этом мире и сделать его более совершенным ... И конечно же сделать подарок Всевышнему. Конечно, работать...
Продовжити читання
  61 переглядів
  0 Коментарів
61 переглядів
0 Коментарів

Физика морали. Что это?

Анотація:  В наши дни многие думают, что быть честным — невыгод­но, а удача сопутствует хитрым, алчным и изворотливым людям. Дарио Салас Соммэр опровергает эти заблуждения, ведущие к краху всей цивилизации, и предлагает строить жизнь на осно­ве нравственной чистоты и совершенствования сознания....
Продовжити читання
  54 переглядів
  0 Коментарів
54 переглядів
0 Коментарів

Как избавится от критиканства: практикум

Анотація:  Процесс воспитания детей не может обойтись без критики. И полезная критика в воспитании детей важна и нужна, недаром в народе говорят, что «Лекарство горькое – но к выздоровлению, слово строгое – но к пользе». Правильно изложенную мысль всегда услышат и поймут. Анализ поведения, дейс...
Продовжити читання
  50 переглядів
  0 Коментарів
50 переглядів
0 Коментарів

Як знову полюбити своє життя?

Анотація:  Якщо життя дає тобі 1000 причин щоб плакати, покажи йому 1000 причин,щоб сміятися! Маленька дитина радіє життю. Вона його любить. Вона часто посміхається. Вона швидко забуває про негаразди. Дивишся на неї і радієш, що в неї таке гарне життя (ми ще називаємо «щасливе дитинство»). Але ...
Продовжити читання
  55 переглядів
  0 Коментарів
55 переглядів
0 Коментарів

Практикум: как научиться коструктивно относится к ошибкам?

Анотація:  Появившись в этот мир, маленький ребенок активно начинает развиваться и адаптироваться к нему. При этом он совершает множество ошибок, он на ошибках учится (для него это естественный процесс) и не боится совершать их. Однако проходит немного времени, и он, этот бесстрашный человечек ...
Продовжити читання
  58 переглядів
  0 Коментарів
58 переглядів
0 Коментарів

Что делать, когда потеряна работа?

Анотація:  Потеря работы всеми людьми переживается довольно тя­жело. Даже если человек обеспечен и не боится остаться го­лодным, он с трудом переносит свою невостребованность. За­мечено также, что душевное и физическое здоровье до глубокой старости сохраняют люди, которые встают рано утром, при...
Продовжити читання
  94 переглядів
  0 Коментарів
94 переглядів
0 Коментарів

Приготування салату Вінегрет.

Анотація:  Проводження таких уроків даєзмогу вирішувати цілу низку корекційно-розвиваючих задач, які на сьогоднішній день є найактуальнішими у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. 1)набуття навичок самообслуговування; 2)здійснення спільної діяльності дитини та дорослого; 3)закріпле...
Продовжити читання
  53 переглядів
  0 Коментарів
53 переглядів
0 Коментарів

"Використання поновлюваних джерел енергії"/урок географії у 9 класі/

Анотація:  Використання поновлюваних джерел енергії, виявлення переваг і недоліків використання альтернативних поновлюваних джерел енергії для потреб родини/громади та порівняти їх з перевагами та недоліками виробництва електроенергії на різних типах електростанцій. Сприяння вихованню екологічн...
Продовжити читання
  47 переглядів
  0 Коментарів
47 переглядів
0 Коментарів

Мінітренінг для педагогів: формуємо впевненість

Анотація Вам страшно поміняти роботу (хоча давно пора), ви боїтеся нових колег - скільки душевних сил прийдеться прикласти, щоб знову довести, що ви не «порожнє місце», у вас постійно виникає страх перед проведенням занять з учнями, страх перед питанням, яке може задати учень тощо. Але ж перед педаг...
Продовжити читання
  68 переглядів
  0 Коментарів
68 переглядів
0 Коментарів

Пора взять ответственность за свою судьбу на себя

Анотація:  Только взяв на себя ответственность за свою жизнь и свое счастье, мы избавимся от зависимости и повысим уверенность в себе. Иногда мы в состоянии предвидеть последствия своих поступков, а иногда - нет, но в любом случае мы ответственны за то, что делаем. Взяв на себя ответственность,...
Продовжити читання
  62 переглядів
  0 Коментарів
62 переглядів
0 Коментарів

Защищенность школьного учителя

Анотація:  Оговоримся сразу в этой статье речь идет не о защите учительской профессии с социальной или корпоративной точки зрения. Нас интересуют проблемы психологической защищенности учителей, профессия которых, требует достаточно большого напряжения. Обратимся к анализу психологических трудно...
Продовжити читання
  63 переглядів
  0 Коментарів
63 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates