Практичні поради щодо виконання домашнього завдання

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Наступає час працювати над виконанням домашнього завдання. Тепер ми повинні звести все воєдино й зосередити наші міркування на одному, як його виконати швидко та якісно. То з чого почати? Відома дуже пунктуальна людина щовечора складала докладний план справ на завтра....
Продовжити читання
149 переглядів
0 Коментарів

Практикум: подолання педагогічного конфлікту

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Фундаментом навчально-виховного процесу є організація викладачем гуманного педагогічного спілкування, гуманних взаємовідносин зі слухачами. А в ньому, як і в будь якій справі є елементи "вищого пілотажу". До них, насамперед, відносяться вміння та навички викладача упр...
Продовжити читання
132 переглядів
0 Коментарів

Как не сгореть на работе

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Конечно профессиональное выгорание это не медицинский диагноз, и вовсе не означает, что такое состояние присуще каждому человеку на определенном этапе его жизни и карьеры. Однако "выгорание" довольно коварный процесс и возникает в результате внутреннего накапливания о...
Продовжити читання
134 переглядів
0 Коментарів

Психологічна версія основних принципів Ісуса Христа

Анотація: Спіаавтор Гоменюк Д.В. Уміння розуміти й приймати іншу людину — ознака особистісної зрілості людини. І якщо ви перейметеся цим, то одержите потужний імпульс для самовдосконалення, що допоможе вам стати задоволеним собою й щасливим. А для того, щоб найкращим способом підтримати вас у цьому,...
Продовжити читання
155 переглядів
0 Коментарів

Комплексне завдання для уроку української мови в 5 класі (за чинним підручником з української мови для 5 класу за редакцією О. Глазової, 2018 р.) Тема: «Однорідні члени речення(без сполучників і зі сполучниками а, але, і)»

​Анотація:  Добірка комплексних завдань дає можливість учителю перевірити рівень сформованості в учнів 5 класу мовленнєвих і мовних умінь, а також вміння застосовувати теоретичні знання з мови, передбачені програмовими вимогами. Я пропоную один із видів таких завдань. Поданий тип комплексного з...
Продовжити читання
199 переглядів
0 Коментарів

English with pleasure : Гра "Guess who?" на уроках англійської мови

​Анотація: Завдання для веселого та цікавого уроку англійської мови. Пропоную декілька варіацій завдань гри "Guess who", яку обожнюють від молодших школярів до старшокласників. Гарний варіант для свят, або просто коли залишилося трошки часу на уроці. Розвиває здогадку, усне мовле...
Продовжити читання
168 переглядів
0 Коментарів

Інтелектуальна гра "Jeopardy"

​Анотація: Чудова командна гра, базована на американському телешоу. Учні дають відповіді на запитання в обраній категорій (від категорії "Їжа" до "Соціальні мережі"), важкість яких базується на кількості отриманих балів за правильну відповідь. Виступають гравці по одному від кожної команди, дот...
Продовжити читання
201 переглядів
0 Коментарів

"Біологія та екологія", 10 клас (тема "Спадковість і мінливість")

​ Інтегрований курс "Біологія та екологія" для учнів 10 класу дуже цікавий, насичений новими поняттями, теоретичними та практичними матеріалами. Даний курс містить тему "Спадковість і мінливість" , серед основних положень якої - є вивчення основних термінів і понять генетики, законів спадковості, фа...
Продовжити читання
225 переглядів
0 Коментарів

«Нова українська школа. Нова роль учителя в індивідуальній освітній траєкторії дитини. (замість єдиного наставника, джерела знань - учитель коуч, фасилітатор, тьютор, модератор)»

Анотація:  У зв'язку із реформуванням системи освіти, переосмисленням змісту і завдань навчання перед вчителем постає безліч питань.  Адже раніше школа була джерелом знань — туди приходили їх черпати, а нині варто натиснути кнопку, і ти маєш доступ до будь-якої інформації. Яка місія при ць...
Продовжити читання
199 переглядів
0 Коментарів

Конспект інтегрованого заняття з мовленнєвого розвитку та ліплення для дітей середнього дошкільного віку "Звідки хліб до нас прийшов"

​ Шана до хліба закріпилась у народних звичаях українців. Вони називають хліб «святим», «Божим даром», «батьком», «годувальником», «головою». Без хліба в Україні не обходиться жодна важлива подія. Дане заняття розширить уявлення дітей про послідовність процесів вирощування хліба, про ...
Продовжити читання
298 переглядів
0 Коментарів

Конспект інтегрованого заняття з народознавства для дітей середнього дошкільного віку «Уже недалечко червоне яєчко»

Традиції Великодня передаються з покоління в покоління, багато з них виконуються і в наш час. Це світле свято в пам'ять про диво воскресіння Сина Божого відзначається християнами всього світу протягом багатьох століть. Дане заняття допоможе Вам ознайомити дітей з традиціями українського народу, розш...
Продовжити читання
270 переглядів
0 Коментарів

Шевченко - наш! Він для усіх століть!

Анотація:  Мета: показати велич Тараса Шевченка, вшанувати пам'ять великого  Кобзаря, продемонструвати красу і чарівність Шевченкового слова,  виховувати любов і повагу до спадщини, яку залишив поет. Обладнання: святково прибрана світлиця; портрет Тараса Шевченка, рушники, сервет...
Продовжити читання
337 переглядів
0 Коментарів

Інтегрований урок з трудового навчання та образотворчого мистецтва «Стилізація природних форм. Технологія ниткографії»

Анотація:  Інтегроване навчання – невід'ємна складова нової української школи. В умовах сьогодення методисти рекомендують запроваджувати у навчальний процес співучителювання, коли двоє вчителів планують і проводять інтегровані або окремі уроки, які об'єднують різні освітні галузі, але мають спі...
Продовжити читання
464 переглядів
0 Коментарів

Маленькі підприємці у великому бізнесі

Анотація:  Всім відомо, що ми живемо в матеріальному світі, яким керують ринкові відносини. І дітям треба в майбутньому стати повноправними учасниками цього складного процесу. Уроки математики, економіки, історії сприяють цьому. Уроки англійської мови не є виключенням. На уроках ми створили сві...
Продовжити читання
384 переглядів
0 Коментарів

Квест-контрольна робота: можна - не можна?!

Анотація:  Дана робота – спроба авторки поділитись власним досвідом проведення контрольної роботи із зарубіжної літератури в 6 класі у незвичний спосіб. Форма квест-контрольної не передбачена жодною прогамою, проте виявилась ефективною, як предметно, так і емоційно. Не буду наполягати, але пров...
Продовжити читання
400 переглядів
0 Коментарів

Вчимося на помилках: практикум для педагогів

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Наявність в педагогічній діяльності стереотипних помилок призводить до того, що вчителі, як правило, не адекватно (емоційно надмірно) реагують на різноманітні ситуації у педагогічному процесі, надмірно нервують, що призводить до: частого прийняття невірних рішень; руй...
Продовжити читання
273 переглядів
0 Коментарів

Родители и школьное образование (размышление, фантазии, предложение)

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Большинство родителей уверены, что: их ребенок должен учиться в школе, их ребенок должен учиться в школе обязательно хорошо, чем больше у ребенка пятерок и меньше замечаний, тем больше он растет, если у ребенка мало пятерок и много замечаний, надо использовать все мер...
Продовжити читання
264 переглядів
0 Коментарів

Практикум творения хорошего дня

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. То, что у вас есть – это дар, а не долг. И, пожалуйста, перестаньте путать. То, что у вас есть сегодня – дано вам авансом, а не в уплату долга. Вам вообще никто ничего не должен. Тем более Всевышний. Эта простая, на первый взгляд, мысль, сгубила многие жизни. Отсюда и...
Продовжити читання
258 переглядів
0 Коментарів

Любопытство: зачем, как развивать, что дает?

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Любопытство развивается с детства, когда ребенок задает множество вопросов. Он растет в незнакомом мире и хочет получить ответы. Даже несмотря на помощь родителей, он совершает действия из любознательности, обучаясь на собственном опыте. Его не остановить. Любопытство...
Продовжити читання
293 переглядів
0 Коментарів

Как вырватся из оков надотурбации?

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Дело в том, что в мире нет ничего абсолютного. Нет правил и законов, которые справедливы в любых условиях и всегда дают наи­лучший результат. Поэтому гибкость, способность адаптироваться к новым условиям и адекватно действовать — важнейшая черта человека. Особенно важ...
Продовжити читання
255 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates