Як стимулювати самоосвіту викладача?

Анотація: Гоменюк Д.В.Мотивація професійного самовдосконалення викладачів це сукупність усіх спонукань та умов, що детермінують, спрямовують і регулюють процес професійного самовдосконалення викладача.

Дорослі (викладачі) теж вчаться ефективно, коли мають мотивацію до навчання. Найважливішим джерелом мотивації є потреби та інтереси викладачів, тому слід довідатись про їхні дійсні потреби, постійно на них посилатися, створювати можливості для їхнього забезпечення.


Ім'я файлу: ----
Розмір файлу: 37 kb
Викачати файл
Какую жизнь мы строим и что наша жизнь?
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates