Всеукраїнський конкурс коротких оповідань


Анотація:  Це так просто – поділись теплом свого сердечка з тими, хто так його потребує. А нашої любові потребують не тільки люди, а й наші брати менші - птахи. Одним із завданням вчителя початкової школи є саме наукове розуміння природи і сучасних технологій, вміння спостерігати, аналізувати, навчатися впродовж життя. Тому дуже важливо щоб вчителі початкової школи приділяли увагу формуванню цих компетентностей.

Це так просто –поділись тепломсвого сердечка зтими,

хто так його потребує

  • -Тетяно Петрівно, а вони повернуться назад, до своєї рідної домівки, до
  • нашої України?
  • -Обов'язково,Максимку, повернуться. - Бо Батьківщина – вона, як
  • мати, одна.

ТретьокласникМаксимко,стоячи на подвір'ї школи, зажурено спостерігав за журавлиним ключем в небі, який зжалібнимкурликаннямвідлітав в теплі краї. Хлопчикбувпевен, що вони обов'язково повернуться, а йомута його друзям, учням 3 класу, Баштанківського НВК, потрібно турбуватися про тих, хто залишився. Адже це обов'язоккожної свідомої людини, кожногогромадянинаУкраїни -піклуватисяпро тих,хто потребує допомоги.Про це, він не раз чув і зі слів своєївчительки.

Другого дня, прийшовши до школи, Максимко дуже зрадівзвістці, яку почуввід учительки - розробитиіскласти план заходів – підтримки пернатих друзів. І в них все вийшло!

А все починалось так…

Тиждень перший.Виготовлення годівничок для птахів .

Варіант 1. Годівнички з дерев'янихдощечок.

Варіант 2. Годівничкиз пластикових пляшок, банок.

Цілий тиждень учні 3 класу працювали над виготовленням годівничок. Працювали гуртом. Допомагали батьки, учителька.І в них - це вийшло. Годівнички вийшли на славу.

Тиждень другий. Чим можна годувати птахів?

Варіант1. Зерно пшениці.

Варіант 2. Зерно ячменю.

Варіант 3. Насіння соняшника.

Варіант 4. Крихти хліба.

Кожного дня діти опрацьовували інформацію про те, чим можна годуватиптахів. Складено домовленість з усіма учнями початкової школи про заготівлю їжі для птахів (кожен клас по черзі приноситиме їжу для птахів)

Тиждень третій. Особливості зимівлі зимуючих птахів.

Варіант 1. Ворони

Варіант 2. Горобці

Варіант 3. Синички

Варіант 4. Снігурі

Працюючи в бібліотеці, разом з учителькою табатьками в мережі Інтернет, діти шукали інформацію проособливості зимівлі зимуючих птахів.

Тиждень четвертий. Завершальний.

Конкурснапрограма «Це так просто –поділись тепломсвого сердечка зтими, хто так його потребує». Акція «Допоможи птахам взимку»

  • -«Наші менші брати очікуютьнашої допомоги. Давайте завершимо наш проектна нашому шкільному подвір'ї. Продемонструємо свою турботу, любов своїми справами» - сказала Тетяна Петрівна, і всідітиразом з батьками, учителями,вийшли на вулицю щобподаруватибудиночки- годівнички для птахів, наповнилиїх смачними смаколиками (зерном) для птахів.
  • Всі були впевнені вони зробили велику добру справу!


Дивуйте! (про один з прийомів педагогічної техніки...
Мобільні технології на уроці історії.
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates