Впровадження компетентісного підходу на уроках математики відповідно до засад Державного стандарту базової середньої та повної освіти
Анотація: Аналіз процесів, які відбуваються в освітній сфері і в суспільстві, свідчать про
актуальність проблеми запровадження компетентнісного підходу до навчання учнів усіхнавчальних дисциплін. Свідченням цьому є перехід школи на компетентнісну освіту, в
якій основними показниками результативності навчання виступають рівні сформованості
предметних, міжпредметних і ключових компетентностей.
У статті розглянуто ключові компетентності сучасної української школи, шляхи
формування та практичне застосування математичної грамотності при вивченні
навчального предмету.
Матеріал адресований педагогам-практикам, зацікавленим у підвищенні
ефективності уроку, розвитку творчих та інтелектуальних можливостей своїх учнів.
Даний метод може також бути застосований у роботі гуртків, на факультативних
заняттях, при підготовці до математичних турнірів.