Позитивне підкріплення в навчанні

​Анотація: Можливо, ви думаєте, що у кожної дії або вчинку є своя причина, своя підстава, своя мета. Можна з вами згодитися, але чи є у них якась загальна причина, єдина для всіх них підстава, одна мета? Як це не дивно, є. Більш того, і причина, і мета тут однакові. Все, що ми робимо, ми робимо...
Продовжити читання
205 переглядів
0 Коментарів

Практичні поради учням щодо підготовки та здачі іспитів

​Анотація: Зараз іспити здає велика категорія людей: від школяра, ліцеїста до курсанта, слухача, студента. Але умінню здавати іспити, як не дивно, ніхто спеціально не вчить. Разом з тим відповідні психотехнічні навички досить корисні, вони не тільки підвищують ефективність підготовки до іспитів...
Продовжити читання
237 переглядів
0 Коментарів

Наповнюємо школу посмішками

​Анотація:  Посмішка ефективно впливає на всі аспекти нашого життя, робить його кращим.  Однак цей людський природній дарунок чомусь рідко використовується вчителями в навчально-виховному процесі, у книгах по педагогіки? Візьміть усі підручники по педагогіці, які тільки будуть у вас під ру...
Продовжити читання
301 переглядів
0 Коментарів

Як виконується головне завдання школи

​Анотація:  Як навчити учнів самостійно вчитися? Яким чином потрібно організувати самостійну пізнавальну діяльність, щоб максимально задовольнити вимоги до якості підготовки учня? Як забезпечити самостійну пізнавальну адаптацію учнів? Як сформувати особистісну систему навчання в учня? Знайти ар...
Продовжити читання
208 переглядів
0 Коментарів

Чому буксують освітні реформи? (або парадокси традиційної системи навчання)

​Анотація: На час вступу до школи дитина володіє певною кількістю відомостей про навколишній світ і, як правило, почувається достатньо пристосованою до нього. В якому б середовищі не ріс малюк, він з оптимізмом дивиться у майбутнє і приходить до школи, як правило, сповнений бажання учитися. Чом...
Продовжити читання
232 переглядів
0 Коментарів

Добрословие

​Анотація: Наш язык определяет нашу реальность, строит ее, а потом уже описывает. Описывает то, что было создано вами за мгновенье до этого. И наши слова не только описывают окружающий мир, но, прежде всего, пишут его. Другими словами, с помощью языка мы создаем ту реальность, в которой живем. ...
Продовжити читання
216 переглядів
0 Коментарів

Захищеність шкільного вчителя

​Анотація: Звичайно, в житті вчителя виникає безліч ситуацій, в яких випробовується його психологічна стійкість (захищеність). Критична ситуація перевіряє нас на міцність – витримаємо чи ні? Якщо не витримаємо, то кому, крім нас і наших учнів, колег, близьких, стане від цього гірше? А якщо витр...
Продовжити читання
255 переглядів
0 Коментарів

Дети и взрослые: путь к взаимопониманию

​Анотація:  Ребенок - это не ребенок. Это будущий взрослый. Если вы будете воспитывать в нем ребенка, делая скидки, в первую очередь, себе и оправдывая себя очаровательностью детской неуклюжести и неумелости, вы вырастите большого ребенка со свойственными его детскому статусу чертами: капризами...
Продовжити читання
225 переглядів
0 Коментарів

Складові педагогіки успіху в методиці педагога-новатора Шаталова В.Ф.

​Анотація:  Ефективність творчих здобутків Шаталова Віктора Федоровича підтверджена практичними результатами сотень, тисяч учителів, у яких він «запалив атомний реактор», і які, подолавши традиційні стереотипи, пішли за ним. Завдання, яке ставив перед собою Шаталов майже 60 років тому назад і я...
Продовжити читання
249 переглядів
0 Коментарів

Подводные рифы наказания ребенка в воспитательных целях

​Анотація:  Можно ли применять насилие в воспитательных целях? Мнения родителей и педагогов здесь расходятся. Есть точка зрения, что даже безобидные шлепки могут причинить непоправимый вред психическому здоровью ребёнка. Впрочем, многие считают, что в шлепках нет ничего страшного. По крайней ме...
Продовжити читання
264 переглядів
0 Коментарів

В чем причины успеха школьного образования Финляндии?

​Анотація:  Финское образование давно и стабильно занимает лучшие позиции во всевозможных рейтингах, перечислять которые не позволяет масштаб статьи. Однако самый главный «приз» образовательной системы страны стоит упомянуть: согласно международным исследованиям, которые раз в 3 года проводит а...
Продовжити читання
238 переглядів
0 Коментарів

Як виховати успішну дитину

​Анотація:  Кожна дитина талановита. І від неї очікують досягнення майстерності, як найменше в одній із сфер життя, і у неї дійсно є така можливість. Про говорив ще А. Енштейн. І ця думка також відображена в теоретичних засадах сучасної гуманістичної психології:  • людині притаманний потен...
Продовжити читання
307 переглядів
0 Коментарів

Позитивное отношение к жизни

​Анотація:  Выбор правильного отношения к жизни - одна из основ, ведущих к успеху, счастью и, конечно же, к позитивному мышлению. Сочетание эффективной личной философии и позитивного отношения к самим себе и ко всему миру в целом дает нам прочный внутренний стержень и эффективную решимость, кот...
Продовжити читання
260 переглядів
0 Коментарів

Практичні поради щодо формування впевненості

​Анотація:  Не впевнена у собі людина легко може дійти висновку, що вона такою народилася і нічого тут не поробиш. У цьому є частина правди. Через гени ми одержуємо схильність до тих чи інших моделей поводження, того чи іншого способу дій. Але ж є ще виховання в сім'ї, вплив суспільства, життєв...
Продовжити читання
220 переглядів
0 Коментарів

Практичні поради учням: як правильно поводитися з учителями та дорослими

​Анотація:  У цій статті розглянуто питання, які стосуються того, як налагодити стосунки учневі з учителями та дорослими. Чому? Бо від них суттєво залежать життєдіяльність учнів, їх успіхи та настрій. Розроблені практичні поради учням, що будуть сприяти підвищенню взаєморозуміння та співробітни...
Продовжити читання
247 переглядів
0 Коментарів

Чи вдається навчити учня вчитися?

​Анотація:  Для того, щоб забезпечити самостійне безперервне навчання людини, потрібно ще в навчальних закладах робити акцент на самостійну працю учнів (яка не можлива без уміння учнів самостійно вчитися). Але зараз вчитель досить часто підмінює учня, виконує ту роботу, яку той може прочитати і...
Продовжити читання
325 переглядів
0 Коментарів

Емоції в навчальному процесі: теорія та практика

​Анотація:  Переконливі дані свідчать про те, що емоції в найважливішим фактором регуляції процесів пізнання. Так, емоційна забарвленість є однією з умов, визначаючих довільну увагу та запам'ятовування, цей же фактор має змогу суттєво забезпечити або ускладнити довільну регуляцію цих процесів. ...
Продовжити читання
219 переглядів
0 Коментарів

Як підвищити пізнавальний інтерес?

​Анотація:  Одною з найважливіших умов ефективності як навчання, так і самонавчання, є наявність у учнів пізнавального інтересу. Пізнавальний інтерес - це глибинний внутрішній мотив, який оснований на властивій людині уродженій пізнавальній потребі. Тому відсутність інтересу у учнів є показнико...
Продовжити читання
314 переглядів
0 Коментарів

Практикум по вихованню успішних дітей

​Анотація:  Упевненість у собі, оптимізм, працьовитість (тобто любов до праці), поява розвинених потреб, схильність досягати всього за рахунок себе, упевненість, що життя має глибокий сенс. Всі ці якості є невід'ємною частиною людини, яку можна назвати улюбленцем життя. Це людина, що любить жит...
Продовжити читання
305 переглядів
0 Коментарів

Эффект Пигмалиона: сущность, использование в учебном процессе

​Анотація: В начале шестидесятых годов американским психологом доктором Гарвардского университета Робертом Розенталем был проведен интересный эксперимент. Он показал, какое большое влияние на успеваемость учеников оказывают предположения (ожидания о них) их учителей. Он также приходит к выводу,...
Продовжити читання
277 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates