Ситуаційний метод навчання: витоки, сутність,переваги, передумови застосування

​Анотація:  Цей метод підготувало саме життя. Бо саме в ньому виникають різні ситуації, проблеми, які людина повинна вирішувати щоб жити, розвиватись, навчатись. Вперше він був розроблений в педагогіці відомим представником прагматизму Д.Дьюі (1859-1952). Дьюі розкритикував існуючу в США систем...
Продовжити читання
249 переглядів
0 Коментарів

Чи дійсно прихильність учнів впливає на ефективність навчання?

​Анотація:  Навчання кожного конкретного учня залежить від безлічі факторів: бажання вчитися і розуміти, інтересу до незвіданого, готовності ризикувати, відкритості до впливу і критиці. Необхідні також контакт з учителем, уважність, готовність звернутися по допомогу, бажання досягти мети і дося...
Продовжити читання
178 переглядів
0 Коментарів

Выпускник школы хазяин своей жизни?

​Анотація:  Мы уверены, что и в вашей жизни есть что-то такое, что приводит вас в хорошее настроение, дает вам мощный заряд позитивных эмоций и заставляет вас забыть о всех бедах и невзгодах. Казалось бы система образования должна максимально содействоватьразвитию именно такой жизни. Однако, сл...
Продовжити читання
140 переглядів
0 Коментарів

Следим за чистотой речи или как избавиться от слов-паразитов

​Анотація: «Слова-паразиты» (также заполнители пауз) — лингвистическое явление, выраженное в употреблении лишних и бессмысленных в данном контексте слов таких как «типа», «как бы», «это самое», «короче», «в данном случае», «на самом деле», «собственно», «ну..», «так сказать», «вот», «в общем-то»,, «...
Продовжити читання
188 переглядів
0 Коментарів

Уроки, которые дает современная школа

​Анотація:  Американский учитель Джон Гатто. Учитель думающий, чувствующий и по-настоящему любящий детей. То, что он пишет про систему образования, не лежит на поверхности, и тем не менее после прочтения книги создается впечатление, что все сказанное автором достаточно очевидно. Просто тем, кто...
Продовжити читання
169 переглядів
0 Коментарів

Як отримати задоволення від навчання

​Анотація: Скажімо прямо, для багатьох навчання - праця важка і малоприємна. Вони з цим змирилися і тягнуть лямку просто по необхідності. Прикро, адже на таку тягомотину йде чимало років життя. Однак ми переконані, що будь-яку справа, якою доводиться займатися, треба перетворювати в джерело радості....
Продовжити читання
199 переглядів
0 Коментарів

Путь человека к своей сути

​Анотація:  Для человека главная проблема в жизни — научиться правильно жить (и это должно стать первейшей задачей образовательных институтов). Это все равно что школьнику изучить простейшие правила арифметики: сложение и вычитание. Сначала это кажется очень трудным, но когда в этом разберешься...
Продовжити читання
175 переглядів
0 Коментарів

Практикум: как помочь ребенку-школьнику, если…

​Анотація:  Исследования показывают: в школе с каждым годом у большинства учащихся стремление к достижениям в учебе неуклонно снижается. И этот процесс начинается все раньше: сегодня учителя имеют дело уже не только с нежелающими учиться подростками в возрасте полового созревания, но и с ученик...
Продовжити читання
239 переглядів
0 Коментарів

Прийшов час пробудитися та стати собою

​Анотація: Більшість людей просипає все своє життя. Як ми можемо визначити, що люди сплять? Більшість живе день за днем, рік за роком, і при цьому абсолютно нічого в їхнім житті не відбувається нового й захоплюючого. Лише кожні, скажемо, кілька років (строк залежить від матеріального достатку) ...
Продовжити читання
193 переглядів
0 Коментарів

Настав час зробити вибір

​Анотація:  Ми в нашому житті часто стаємо заручниками системи негативних уявлень. Дійсно, куди не кинь – скрізь клин. Своїх сил – немає. В інших просити допомоги – не смій. Але – ти повинен досягти. Ти повинен подолати… Живучи так, людина дуже швидко утомлюється, не одержуючи підтримки, поклад...
Продовжити читання
267 переглядів
0 Коментарів

Практикум по преодолению лени

​Анотація:  Лень это отсутствие или недостаток трудолюбия, предпочтение свободного времени трудовой деятельности. Традиционно расценивается как порок, поскольку считается, что ленивый человек является нахлебником общества. В то же время, в условиях интенсивной эксплуатации трудящихся, «лень» ча...
Продовжити читання
175 переглядів
0 Коментарів

Психологічна версія основних принципів Ісуса Христа

​Анотація: Сьогодні в усьому світі спостерігається повсюдний перехід, від сліпої віри до переконань на основі перевірених фактів. Це виявляється буквально у всіх сферах: у політиці, економіці, психології. Можна сказати, що тільки зараз людство починає входити в століття Освіти. Тому прийшов час...
Продовжити читання
185 переглядів
0 Коментарів

Лучше обойтись без навешивания ярлыков

​Анотація:  В пылу ссоры – а иногда и просто в воспитательных целях – мы порой любим раздавать определения относительно личности наших детей, их характера, внешности, успешности, друзей и даже будущего. Кто из нас не слышал (в свой адрес или в адрес любого другого ребенка): «неумеха», «лентяй»,...
Продовжити читання
183 переглядів
0 Коментарів

Вчимося на помилках: практикум для педагогів

​Анотація:  Наявність в педагогічній діяльності стереотипних помилок призводить до того, що вчителі, як правило, не адекватно (емоційно надмірно) реагують на різноманітні ситуації у педагогічному процесі, надмірно нервують, що призводить до: • частого прийняття невірних рішень; • руйнування від...
Продовжити читання
343 переглядів
0 Коментарів

Як отримувати задоволення від навчання?

​Анотація:  Скажімо прямо, для багатьох навчання - праця важка і малоприємна. Вони з цим змирилися і тягнуть лямку просто по необхідності. Прикро, адже на таку тягомотину йде чимало років життя. Однак ми переконані, що будь-яку справа, якою доводиться займатися, треба перетворювати в джерело ра...
Продовжити читання
180 переглядів
0 Коментарів

Як забезпечити ефективний зворотній зв'язок з учнями?

​Анотація:  Взаєморозуміння між людьми — річ непроста, а якщо відверто, то неможлива у принципі. Нам, звичайно, здається, що ми інших людей розуміємо виключно добре. Але якщо ми запитаємо самих себе, чи є на цьому світі людина, яка розуміє нас так само добре, як ми самі себе розуміємо, то загал...
Продовжити читання
194 переглядів
0 Коментарів

Позитивна життєва філософія

​Анотація:  Наше уявлення про світ або модель світу визначає наш напрям думок і дій. Дійсно, неможливо піднятися на якісно новий ступінь у сприйнятті світу, не змінивши себе. Цей рівень мислення являє собою прин¬цип, що спирається на властивості особистості, новий підхід від «внутріш¬нього до з...
Продовжити читання
151 переглядів
0 Коментарів

Конструктивная критика: психологический практикум

​Анотація:  Критика представляет собой мощный инструмент во взаимоотношениях людей. Иногда без нее невозможно обойтись, но следует помнить, что критические замечания, особенно высказанные в резкой форме, могут задеть самолюбие критикуемого и даже привести к утрате его работоспособности. В идеал...
Продовжити читання
171 переглядів
0 Коментарів

Проблеми профессионального самоопределения

​Анотація:  Быть как все или быть собой? Как часто люди выражают свое мнение? Насколько люди ценят себя? Насколько позволяют себе быть собой, быть счастливыми и почему отказываются жить собственной жизнью? Почему на нас так влияет мнение окружающих, почему для нас так важно общество и его мнени...
Продовжити читання
153 переглядів
0 Коментарів

Как не сгореть на работе

​Анотація: Многим из нас приходилось сталкиваться с безучастными докторами, злыми учителями или недоброжелательными менеджерами. А может не так давно некоторые из сегодняшних грубиян и циников были вдохновенными энтузиастами с сияющими глазами и искренним желанием помочь всем вокруг. Просто они...
Продовжити читання
164 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates