Подводные рифы наказания ребенка в воспитательных целях

​Анотація:  Можно ли применять насилие в воспитательных целях? Мнения родителей и педагогов здесь расходятся. Есть точка зрения, что даже безобидные шлепки могут причинить непоправимый вред психическому здоровью ребёнка. Впрочем, многие считают, что в шлепках нет ничего страшного. По крайней ме...
Продовжити читання
  387 переглядів
  0 Коментарів
387 переглядів
0 Коментарів

В чем причины успеха школьного образования Финляндии?

​Анотація:  Финское образование давно и стабильно занимает лучшие позиции во всевозможных рейтингах, перечислять которые не позволяет масштаб статьи. Однако самый главный «приз» образовательной системы страны стоит упомянуть: согласно международным исследованиям, которые раз в 3 года проводит а...
Продовжити читання
  325 переглядів
  0 Коментарів
325 переглядів
0 Коментарів

Як виховати успішну дитину

​Анотація:  Кожна дитина талановита. І від неї очікують досягнення майстерності, як найменше в одній із сфер життя, і у неї дійсно є така можливість. Про говорив ще А. Енштейн. І ця думка також відображена в теоретичних засадах сучасної гуманістичної психології:  • людині притаманний потен...
Продовжити читання
  414 переглядів
  0 Коментарів
414 переглядів
0 Коментарів

Позитивное отношение к жизни

​Анотація:  Выбор правильного отношения к жизни - одна из основ, ведущих к успеху, счастью и, конечно же, к позитивному мышлению. Сочетание эффективной личной философии и позитивного отношения к самим себе и ко всему миру в целом дает нам прочный внутренний стержень и эффективную решимость, кот...
Продовжити читання
  380 переглядів
  0 Коментарів
380 переглядів
0 Коментарів

Практичні поради щодо формування впевненості

​Анотація:  Не впевнена у собі людина легко може дійти висновку, що вона такою народилася і нічого тут не поробиш. У цьому є частина правди. Через гени ми одержуємо схильність до тих чи інших моделей поводження, того чи іншого способу дій. Але ж є ще виховання в сім'ї, вплив суспільства, життєв...
Продовжити читання
  321 переглядів
  0 Коментарів
321 переглядів
0 Коментарів

Практичні поради учням: як правильно поводитися з учителями та дорослими

​Анотація:  У цій статті розглянуто питання, які стосуються того, як налагодити стосунки учневі з учителями та дорослими. Чому? Бо від них суттєво залежать життєдіяльність учнів, їх успіхи та настрій. Розроблені практичні поради учням, що будуть сприяти підвищенню взаєморозуміння та співробітни...
Продовжити читання
  341 переглядів
  0 Коментарів
341 переглядів
0 Коментарів

Чи вдається навчити учня вчитися?

​Анотація:  Для того, щоб забезпечити самостійне безперервне навчання людини, потрібно ще в навчальних закладах робити акцент на самостійну працю учнів (яка не можлива без уміння учнів самостійно вчитися). Але зараз вчитель досить часто підмінює учня, виконує ту роботу, яку той може прочитати і...
Продовжити читання
  421 переглядів
  0 Коментарів
421 переглядів
0 Коментарів

Емоції в навчальному процесі: теорія та практика

​Анотація:  Переконливі дані свідчать про те, що емоції в найважливішим фактором регуляції процесів пізнання. Так, емоційна забарвленість є однією з умов, визначаючих довільну увагу та запам'ятовування, цей же фактор має змогу суттєво забезпечити або ускладнити довільну регуляцію цих процесів. ...
Продовжити читання
  303 переглядів
  0 Коментарів
303 переглядів
0 Коментарів

Як підвищити пізнавальний інтерес?

​Анотація:  Одною з найважливіших умов ефективності як навчання, так і самонавчання, є наявність у учнів пізнавального інтересу. Пізнавальний інтерес - це глибинний внутрішній мотив, який оснований на властивій людині уродженій пізнавальній потребі. Тому відсутність інтересу у учнів є показнико...
Продовжити читання
  434 переглядів
  0 Коментарів
434 переглядів
0 Коментарів

Практикум по вихованню успішних дітей

​Анотація:  Упевненість у собі, оптимізм, працьовитість (тобто любов до праці), поява розвинених потреб, схильність досягати всього за рахунок себе, упевненість, що життя має глибокий сенс. Всі ці якості є невід'ємною частиною людини, яку можна назвати улюбленцем життя. Це людина, що любить жит...
Продовжити читання
  397 переглядів
  0 Коментарів
397 переглядів
0 Коментарів

Эффект Пигмалиона: сущность, использование в учебном процессе

​Анотація: В начале шестидесятых годов американским психологом доктором Гарвардского университета Робертом Розенталем был проведен интересный эксперимент. Он показал, какое большое влияние на успеваемость учеников оказывают предположения (ожидания о них) их учителей. Он также приходит к выводу,...
Продовжити читання
  372 переглядів
  0 Коментарів
372 переглядів
0 Коментарів

Вчимося позитивному мисленню

​Анотація:  Ми всі дуже багато років жили в полоні батьківських стереотипів і стереотипів суспільства. Ми наповнені чужими негативними думками, переконаннями. І ми стали песимістами, жертвами, нещасливими людьми. Це треба усвідомити й прийняти як факт. Однак часи змінилися. І принципи й перекон...
Продовжити читання
  388 переглядів
  0 Коментарів
388 переглядів
0 Коментарів

Мотивація досягнень — прагнення людини перемог і досконалості

​Анотація:  У школі є низка проблем, які відносять до старих, традиційних, тобто до тих, з якими неминуче доводиться звикатися. Проблема мотивації справедливо може бути віднесена до цієї категорії. підвищити мотивацію шляхом розвитку пізнавального інтересу вдається лише окремим, найбільш талано...
Продовжити читання
  567 переглядів
  0 Коментарів
567 переглядів
0 Коментарів

Особливості шкільної освіти в Данії

​Анотація:  В 2016 році Данію вже вкотре назвали найщасливішою країною світу. І, безсумнівно, на щастя датчан впливає шкільна система, яка розвиває особистість кожної дитини і допомагає їй знайти своє місце в житті. Основна увага в датській системі освіти приділяється не тренуванні навички прох...
Продовжити читання
  422 переглядів
  0 Коментарів
422 переглядів
0 Коментарів

Пракитика добрословия

​Анотація:  Наши слова оказывают на нашу психику и тело настолько сильное воздействие, что могут практически моментально превратить здорового человека в больного. Поэтому надо хорошенько запомнить: когда мы, в сердцах, «бьем наотмашь» своих родных и близких «крепкими» или просто оскорбительными...
Продовжити читання
  434 переглядів
  0 Коментарів
434 переглядів
0 Коментарів

Як формувати в учнів ПТНЗ оптимістичні якості

​Анотація:  Установлено, що більшість випускників шкіл, які поступають до ПТНЗ не впевнені у власних силах і не розуміють того, що в ринкових умовах особливо цінним є оптимізм, впевненість у власних силах, професіоналізм. Обгрунтована необхідність формування в учнів оптимістичних якостей. Викон...
Продовжити читання
  314 переглядів
  0 Коментарів
314 переглядів
0 Коментарів

Практикум как действовать учителю в критической ситуации

​Анотація:  Иногда слишком дорого платит учитель (да и ученик) за неблагополучный исход конфликтной ситуации.  И потому очень важно для учителя выйти из конфликтной ситуации с достоинством и творческим удовлетворением своей работой. Рассмотрены причины возникновения критических педагогичес...
Продовжити читання
  325 переглядів
  0 Коментарів
325 переглядів
0 Коментарів

Формування духовності особистості

​Анотація:  Розглянуто стан з формуванням духовності особистості в системі різноманітних освітніх інститутів (системі освіти): сім'я, дитячий садок, школа (середня, вища), крім того досить сильний вплив на формування особистості мають, так звані, засоби масової інформації (особливо телебачення ...
Продовжити читання
  429 переглядів
  0 Коментарів
429 переглядів
0 Коментарів

Вірте в дитину

​Анотація: Віра в дитину поліпшує її, дозволяє в повній мірі розкрити її творчий потенціал. Але мало хто з нас розуміє, що за свою віру в людину треба боротися, що ми відповідаємо за віру і невір'я і що ми зобов'язані неодмінно вірити в дитину, яку ми виховуємо. Звичайно вихователям часто здаєт...
Продовжити читання
  334 переглядів
  0 Коментарів
334 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates