Мотивація дитини: помилки і правильні дії

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Напевно, у кожного з батьків є мрія, яка виглядає приблизно так. Моя дитина робить із задоволенням все, що я хочу. А я хочу, щоб вона вчилася з бажанням, виконувала охоче мої завдання тощо. Що потрібно зробити, щоб така заповітна, велика мрія збулася? Перш за все, чіт...
Продовжити читання
  281 переглядів
  0 Коментарів
281 переглядів
0 Коментарів

Как реформировать воспитание и обучение? Больше любви детям!

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Надеемся, что читатель понимает и то, что слово «воспитание» и слово «питание» имеют один и тот же корень, и что это не случайно. Ну, а если даже и не понимает, то чувствует на уровне интуиции, что правильные слова должны сопровождаться правильными эмоциями , сокровен...
Продовжити читання
  310 переглядів
  0 Коментарів
310 переглядів
0 Коментарів

Как выживать в школе? (практикум для ученика)

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. По результатам исследованиям, каждый пятый ребенок познал на себе, что это такое — школьный буллинг или попросту травля. Бойкоты и побои, смешки и тычки, отвержение и бессилие. Каждый седьмой участвовал в травле сам. Сколько учеников оказались в пассивной, беспомощной...
Продовжити читання
  344 переглядів
  0 Коментарів
344 переглядів
0 Коментарів

Не подавляйте ребенка!

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Вряд ли кто-то хочет сделать своему ребенку что-нибудь плохое. В основном бывает наоборот. Родители, как правило, желают своим детям добра и счастья. О тех родителях, которые в самом деле замышляют нечто ужасное против своих детей, мы говорить не будем, это уже вопрос...
Продовжити читання
  274 переглядів
  0 Коментарів
274 переглядів
0 Коментарів

Трудная дорога ребенка к своей творческой сути

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Эта мысль также отражена в теоретических основах современной гуманистической психологии: •человеку присущ потенциал к непрерывному развитию и реализации творческих возможностей; •основной мотив поведения людей - стремление к самоактуализации (реализации своего предназ...
Продовжити читання
  287 переглядів
  0 Коментарів
287 переглядів
0 Коментарів

Навіщо вчитися?

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. В той момент, коли ми усвідомлюємо своє існування, ми починаємо вчитися. У школі нас залучають до системи, яка, як нам здається, має навчити всього. Проте, якою є роль освіти насправді? Яка її мета? Питання це не таке вже легке, як може здатися на перший погляд. Звича...
Продовжити читання
  300 переглядів
  0 Коментарів
300 переглядів
0 Коментарів

Где и как мы «даем осечку» в воспитании?

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Будучи детьми, все мы мечтаем, что, когда вырастем, вспомним все ошибки наших родителей и не повторим их ни за что! Однако как только на руках оказывается наше собственное чадо (ми сами стали родителями), немедленно выясняется, что все гораздо сложней, чем казалось ко...
Продовжити читання
  356 переглядів
  0 Коментарів
356 переглядів
0 Коментарів

Відмовтеся від своїх обвинувачень — живіть прощенням!

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Усім відомо, що нерозумно засуджувати та обвинувачувати за те, чого не знаєш. Ця істина є непохитною й ні в кого не викликає сумнівів. Але всяка істина гарна тільки в тому випадку, якщо з неї роблять правильні висновки. А висновок тут напрошується досить і досить коло...
Продовжити читання
  257 переглядів
  0 Коментарів
257 переглядів
0 Коментарів

Как педагогу повысить повысить эффективнсть влияния на учеников?

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Мы часто недоумеваем по поводу того, что ребенок вырастает не таким, каким его хотели воспитать родители и т. п. Причем, если ребенок этот оказывается плохим, мы виним в этом его самого. Почему это неверно? Потому что люди не живут в вакууме. Потому что человек влияет...
Продовжити читання
  272 переглядів
  0 Коментарів
272 переглядів
0 Коментарів

Учимся радоваться

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Некоторые люди обеспечены всеми благами внешнего уровня: у них есть семья, внешнее положение, деньги, устраивающий их круг общения, друзья, – но, тем не менее, они не ощущают свою жизнь полноценной, не чувствуют радости. Другие имеют намного меньше, однако, воспринима...
Продовжити читання
  299 переглядів
  0 Коментарів
299 переглядів
0 Коментарів

Используем эффект Пигмалиона в учебном процессе

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Понимая роль эффекта Пигмалиона для успешности обучения, педагоги-новаторы придают большое значение установкам учителя. Которые же установки используют педагоги-новаторы? Конечно ж, только положительные, оптимистичные. Так, например, для В.Ф. Шаталова характерная така...
Продовжити читання
  303 переглядів
  0 Коментарів
303 переглядів
0 Коментарів

Радість - основний показник якості життя

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Навколо нас розсипане й розсіяна безліч приводів для тих або інших радостей. Цими зернами щастя переповнений навколишній світ. Однак багатьом життя здається безрадісним, і ось чому. Зерна радості — це лише можливості, потенціали, іскорки живого вогню, які не діють без...
Продовжити читання
  317 переглядів
  0 Коментарів
317 переглядів
0 Коментарів

Практичні поради щодо виконання домашнього завдання

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Наступає час працювати над виконанням домашнього завдання. Тепер ми повинні звести все воєдино й зосередити наші міркування на одному, як його виконати швидко та якісно. То з чого почати? Відома дуже пунктуальна людина щовечора складала докладний план справ на завтра....
Продовжити читання
  273 переглядів
  0 Коментарів
273 переглядів
0 Коментарів

Практикум: подолання педагогічного конфлікту

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Фундаментом навчально-виховного процесу є організація викладачем гуманного педагогічного спілкування, гуманних взаємовідносин зі слухачами. А в ньому, як і в будь якій справі є елементи "вищого пілотажу". До них, насамперед, відносяться вміння та навички викладача упр...
Продовжити читання
  288 переглядів
  0 Коментарів
288 переглядів
0 Коментарів

Как не сгореть на работе

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Конечно профессиональное выгорание это не медицинский диагноз, и вовсе не означает, что такое состояние присуще каждому человеку на определенном этапе его жизни и карьеры. Однако "выгорание" довольно коварный процесс и возникает в результате внутреннего накапливания о...
Продовжити читання
  259 переглядів
  0 Коментарів
259 переглядів
0 Коментарів

Психологічна версія основних принципів Ісуса Христа

Анотація: Спіаавтор Гоменюк Д.В. Уміння розуміти й приймати іншу людину — ознака особистісної зрілості людини. І якщо ви перейметеся цим, то одержите потужний імпульс для самовдосконалення, що допоможе вам стати задоволеним собою й щасливим. А для того, щоб найкращим способом підтримати вас у цьому,...
Продовжити читання
  287 переглядів
  0 Коментарів
287 переглядів
0 Коментарів

Вчимося на помилках: практикум для педагогів

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Наявність в педагогічній діяльності стереотипних помилок призводить до того, що вчителі, як правило, не адекватно (емоційно надмірно) реагують на різноманітні ситуації у педагогічному процесі, надмірно нервують, що призводить до: частого прийняття невірних рішень; руй...
Продовжити читання
  386 переглядів
  0 Коментарів
386 переглядів
0 Коментарів

Родители и школьное образование (размышление, фантазии, предложение)

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Большинство родителей уверены, что: их ребенок должен учиться в школе, их ребенок должен учиться в школе обязательно хорошо, чем больше у ребенка пятерок и меньше замечаний, тем больше он растет, если у ребенка мало пятерок и много замечаний, надо использовать все мер...
Продовжити читання
  394 переглядів
  0 Коментарів
394 переглядів
0 Коментарів

Практикум творения хорошего дня

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. То, что у вас есть – это дар, а не долг. И, пожалуйста, перестаньте путать. То, что у вас есть сегодня – дано вам авансом, а не в уплату долга. Вам вообще никто ничего не должен. Тем более Всевышний. Эта простая, на первый взгляд, мысль, сгубила многие жизни. Отсюда и...
Продовжити читання
  391 переглядів
  0 Коментарів
391 переглядів
0 Коментарів

Любопытство: зачем, как развивать, что дает?

Анотація: Спіавтор Гоменюк Д.В. Любопытство развивается с детства, когда ребенок задает множество вопросов. Он растет в незнакомом мире и хочет получить ответы. Даже несмотря на помощь родителей, он совершает действия из любознательности, обучаясь на собственном опыте. Его не остановить. Любопытство...
Продовжити читання
  420 переглядів
  0 Коментарів
420 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates