Як забезпечити ефективний зворотній зв'язок з учнями?

​Анотація:  Взаєморозуміння між людьми — річ непроста, а якщо відверто, то неможлива у принципі. Нам, звичайно, здається, що ми інших людей розуміємо виключно добре. Але якщо ми запитаємо самих себе, чи є на цьому світі людина, яка розуміє нас так само добре, як ми самі себе розуміємо, то загал...
Продовжити читання
284 переглядів
0 Коментарів

Позитивна життєва філософія

​Анотація:  Наше уявлення про світ або модель світу визначає наш напрям думок і дій. Дійсно, неможливо піднятися на якісно новий ступінь у сприйнятті світу, не змінивши себе. Цей рівень мислення являє собою прин¬цип, що спирається на властивості особистості, новий підхід від «внутріш¬нього до з...
Продовжити читання
218 переглядів
0 Коментарів

Конструктивная критика: психологический практикум

​Анотація:  Критика представляет собой мощный инструмент во взаимоотношениях людей. Иногда без нее невозможно обойтись, но следует помнить, что критические замечания, особенно высказанные в резкой форме, могут задеть самолюбие критикуемого и даже привести к утрате его работоспособности. В идеал...
Продовжити читання
285 переглядів
0 Коментарів

Проблеми профессионального самоопределения

​Анотація:  Быть как все или быть собой? Как часто люди выражают свое мнение? Насколько люди ценят себя? Насколько позволяют себе быть собой, быть счастливыми и почему отказываются жить собственной жизнью? Почему на нас так влияет мнение окружающих, почему для нас так важно общество и его мнени...
Продовжити читання
242 переглядів
0 Коментарів

Как не сгореть на работе

​Анотація: Многим из нас приходилось сталкиваться с безучастными докторами, злыми учителями или недоброжелательными менеджерами. А может не так давно некоторые из сегодняшних грубиян и циников были вдохновенными энтузиастами с сияющими глазами и искренним желанием помочь всем вокруг. Просто они...
Продовжити читання
276 переглядів
0 Коментарів

Каждый ребенок талантив

​Анотація: Практически все родители видят в своих детях будущих гениев, великих людей, которые добьются в жизни «многого». Мамы и папы верят, что чада станут надежной опорой в старости, ими можно будет безмерно гордиться. Но на практике все получается не так, как желается. И, в большинстве случ...
Продовжити читання
320 переглядів
0 Коментарів

Не нарушайте основной закон

​Анотація:  Давайте будем честны сами с собой. Ведь никто (ну, почти никто) из нас недово¬лен собственной жизнью полностью. Никто! Отсю¬да вытекает вывод: дискомфорт и неудовлетворенность — наши спутники в жизни. Кого-то они донимают больше, кого-то мень¬ше, и это не страшно само по себе. Плохо...
Продовжити читання
298 переглядів
0 Коментарів

Мозг, цвет, радость жизни

​Анотація: Цвет особым образом влияет на наше настроение. Окружая себя теми или иными вещами, создавая интерьер своего дома и надевая одежду разного цвета, мы вызываем в себе определенные состояния: активности или пассивности, доброжелательности или закрытости. При по¬мощи цвета мы можем выдели...
Продовжити читання
333 переглядів
0 Коментарів

Практичні поради щодо подолання педагогічного конфлікту

​Анотація:  Фундаментом навчально-виховного процесу є організація викладачем гуманного педагогічного спілкування, гуманних взаємовідносин зі слухачами. А в ньому, як і в будь якій справі є елементи "вищого пілотажу". До них, насамперед, відносяться вміння та навички викладача управляти конфлікт...
Продовжити читання
290 переглядів
0 Коментарів

Смеятся полезно и взрослым и детям

​Анотація: Жизнь расчерчена на темные промежутки тупиков и светлые полосы осознаний. Тупики - это слезы и горе, осознание - это всегда радость и смех, сопровождающие очередное освобождение от глупости и лени. Все наши страхи и невзгоды, препоны и затруднения неодолимы и тягостны лишь до тех пор...
Продовжити читання
246 переглядів
0 Коментарів

Практикум по решению критических педагогических ситуаций

​Анотація:  Как возникают острые и критические педагогические ситуации? Каковы способы их конструктивного решения? Как предотвратить конфликт между учителями и учащимися? В этом призван помочь этот практикум. Острые и конфликтные педагогические ситуации возникают как у начинающих учителей, так ...
Продовжити читання
419 переглядів
0 Коментарів

Педагогіка успіху - стратегія радісного навчання

​Анотація:  Дати дітям, учням радість праці, радість успіху в повсякденних справах, у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності, віру в себе — це перша заповідь виховання, як для батьків, так і для вчителів. Чому?  Бо лише в таких умовах можуть розвиватися оптиміс...
Продовжити читання
361 переглядів
0 Коментарів

Як розвивати інтерес дитини?

​Анотація:  Інтерес — це така ж емоція, як і будь-яка інша. Коли ми чимсь зацікавлюємося — ми збуджуємося, демонструємо певний набір мімічних рухів і робимо ряд певних, характерних для цієї емоції, дій. Загалом, інтерес — це емоція. А якщо так, то ми робимо для себе висновок: цю емоцію, так сам...
Продовжити читання
280 переглядів
0 Коментарів

Основа воспитания ребенка – родительская любовь

​Анотація:  Как нет света без тьмы, дня без ночи, добра без зла, так нет гармоничного воспитания ребенка без любви и наказания. И основная проблема такого воспитания состоит именно в том, чтобы ребенок всегда получал любовь и наказание именно в тех дозах и именно тогда, когда они нужны ему как ...
Продовжити читання
249 переглядів
0 Коментарів

Оптимізм: сутність, необхідність, прояв, техніки формування

​Анотація:  Оптимізм - світогляд, який характеризується, бадьорістю, вірою в майбутнє, в успіх, схильністю у всьому бачити хороші, світлі сторони. Оптимізм - це джерело безстрашності і віри в себе. Оптимізм - потужна броня, огороджувальна нас від усіляких труднощів і перешкод на життєвому шляху...
Продовжити читання
240 переглядів
0 Коментарів

Cекреты еврейского воспитания (психолого-педагогический и религиозный аспекты)

​Анотація:  Израиль — детоцентристская нация, где отношение к детям (их воспитание) самое положительное и поощрительное. Детей каждый взрослый рассматривает как важнейший потенциал нации.  Считается вполне естественным, если на улице незнакомый человек заговорит с ребенком, в чем-то ему по...
Продовжити читання
322 переглядів
0 Коментарів

Как преодолеть негативные мысли?

​Анотація: В целом, находясь в ситуации почти любой житейской передряги (сокращение на работе, развод, будущий конкурс и т. п.), мы пессими-стичны во всем, но есть моменты, когда мы слов¬но пьянеем от своего негатива — и тогда мрачные языковые изыски просто бьют из нас ключом. Все, как по Бальз...
Продовжити читання
358 переглядів
0 Коментарів

Издержки традиционного воспитания

​Анотація:  Как правило, каждая мама своим ребенком она не нарадуется — растет, что-то себе лепечет, ходит уже понемножку! Однако, вдруг, у нее появились опасения: «Маленький еще, а такой хитрый, жадный! Что ж из него вырастет?!» Забавно, правда? Сердобольную мамашу можно успокоить — учитывая е...
Продовжити читання
335 переглядів
0 Коментарів

Візьміть на себе відповідальність: ви — творець свого життя!

​Анотація: Усе у Вашому житті створене Вами самим, поодинці або разом з людьми, що оточують Вас. Дотепер Ви робили це найчастіше неусвідомлено, але Ви це робили. Якщо Вам неприємна ця думка, отже, Ви ще продовжуєте перебувати в стані свідомості жертви. Але не існує ні жертв, ні злочинців. Є тіл...
Продовжити читання
419 переглядів
0 Коментарів

Дитина – геніальне творіння!!!

​Анотація:  Дитина, як сонячний зайчик, як крапелька сонця в родині. А може бути, просто вона - веселка. Кольорова, чарівна веселка. А може бути... вона - світлячок... А може бути... просто посмішка, бриз після «дев'ятого вала» життєвих негод, безлад... А може бути... Може бути... Може бути... ...
Продовжити читання
415 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates