Вчимося на помилках: практикум для педагогів

​Анотація: Наявність в педагогічній діяльності стереотипних помилок призводить до того, що вчителі, як правило, не адекватно (емоційно надмірно) реагують на різноманітні ситуації у педагогічному процесі, надмірно нервують, що призводить до:

• частого прийняття невірних рішень;
• руйнування відносин з учнями;
• псування настрою учням і собі;
• виникнення стресів;
• виникненню конфліктів;
• погіршення здоров'я тощо.
Як подолати їх? В цьому нам допоможе практикум. Він буде сприяти осмисленню помилок, що найчастіше зустрічаються в діяльності педагогів. Зміст практикуму становлять 20 помилок, 10 з яких детально опрацьовані за певною психологічною схемою з метою навчання педагогів основам психологічного аналізу ситуації.

Співавтор/и розробки: Гоменюк Д.В.

Имя файла: 5b7032c4bed0a-1
Размер файла: 34 kb
Скачать фаил
Практикум: как помочь ребенку-школьнику, если…
Як забезпечити ефективний зворотній зв'язок з учня...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates