" В гостях у Бабусі"-заняття з сенсорного розвиток із використанням дидактичних ігор з дітьми 3-4 р.в інклюзивній групі
Анотація: «У гості до Бабусі» Заняття з сенсорного розвиток із використанням дидактичних ігор з дітьми 3-4 р. в інклюзивній групі.Дане заняття проходить у формі подорожі. Під час різноманітних зупинок , зокрема "Зустріч із білочкою"," Чарівні глечики", "Річка","В гостях у ведмедика", "Чарівна торбинка"діти продовжують вчитись розрізняти та називати геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник), вправляти в кількісній лічбі в межах 5, диференціюванні однорідних предметів за величиною (великий-малий), довжиною (довший-коротший); називати ознаки предмета за дотиковими відчуттями (теплий-холодний); групувати предмети за певною ознакою (гриби, шишки, горіхи); закріплювати поняття «високо-низько», «близько-далеко», поповнювати словниковий запас словами-назвами геометричних фігур, кольорів, ознак предметів.ля цього використано ряд дидактичних ігор А саме,"Розвісь запаси на зиму","Теплий-холодний", "Де чия чашка,де чия ложка?" "Де я?"
В ході заняття з допомогою різноманітних ілюстрацій,наочності розвиваеться окомір, логічне мислення, кмітливість, пам'ять, увагу, здатність до творчих перевтілень;
Під час зустрічей з лісовими мешканцями виховуються позитивні емоції, доброзичливість, культура поведінки в колективі та під час спілкування.
Оскільки заняття проходить інклюзивній групі проводиться розвиток та корекція пізнавальних процесів, організація та вдосконалення розумових операцій, комунікативних вмінь та навичок.З допомогою мімічних ігор "Сумні ведмедики", "Веселі ведмедики" і психогімнастики проводиться зняття емоційного напруження та створення емоційно-комфортної атмосфери.В кінці заняття діти отримують солодкігостинці від лісових друзів.