Родзинки ефективного уроку

Чи можна організувати урок так, щоб всі учасники отримували наслоду замість стресу? Я впевнена, що можна. І для цього треба зовсім трішки. Трішки фантазії та любові. А допоможуть в цьому ігрові методи.

Мені на уроках допомагають ігри, про які я сьогодні розповім і вам.

Правила — на дошку!

На моїх уроках всі дотримуються певних правил, що допомагає зробити навчання більш ефективним.

  1. Використовуємо світлофор.

У кожного учня є по три кружечки: червоний, жовтий і зелений. Ми завчасно встановили правила: піднятий червоний кружечок означає, що у школяра є запитання до вчителя, жовтий — учень хоче відповісти на запитання, зелений — треба вийти до вбиральні. Така система набагато ефективніша за просто підняту руку, адже допомагає вчителю відразу зрозуміти, яку потребу має дитина в цю хвилину.

  1. Бережи час!

Діти знають, що порушення правил призводить до того, що вчитель вимушений робити зауваження чи навіть проводити екстренні бусіди (якщо порушення злісне), тобто відволікатися від уроку. А це з'їдає хвилини, які можна використати для засвоєння чи повторення матеріалу.

  1. Дзвіночок тиші.

Щоб привернути увагу учнів (особливо під час групових вправ) не обовязково підвищувати голос чи виходити із себе. Достатньо запровадити на уроці Дзвіночок тиші. Діти знають, що коли лунає дзвіночок, треба зосередити всю увагу на вчителеві та зробити абсолютну тишу.

  1. Правило трійки.У нас є зубаста трійка, яка слідкує за злісними порушниками поведінки. Погодьтеся, не дуже приємна процедура — робити записи про порушення дисципліни у щоденник. Але і без уваги такі акції порушників не можна залишати. І тоді на допомогу приходить Правило трійки: прізвище порушника записується на дошку і за кожне зауваження навпроти ставиться позначка. Три зауваження — запис у щоденник. Такий підхід дає аж три можливості учневі виправитися, щоб не розчаровувати ні себе, ні батьків. 
  2. Повірте, коли дитина бачить правила, усвідомлює їх та погоджується з актуальністю умов, вона має можливість самостійно відкорегувати свою поведінку. Головне - доброзичливість з боку учителя. І навіть до записів у щоденник не дійде:)
  3. Вчитель української мови і літератури Алєксандрова Ксенія Гінтасівна

Имя файла: -
Размер файла: 1.3 mb
Скачать фаил