Ситуаційний метод навчання: витоки, сутність,переваги, передумови застосування

​Анотація: 

Цей метод підготувало саме життя. Бо саме в ньому виникають різні ситуації, проблеми, які людина повинна вирішувати щоб жити, розвиватись, навчатись.

Вперше він був розроблений в педагогіці відомим представником прагматизму Д.Дьюі (1859-1952). Дьюі розкритикував існуючу в США систему освіти за відірваність від життя, абстрактний, схоластичний характер навчання і запропонував її реформувати. Згідно з його концепцією основною діяльністю дітей в школі повинно стати вирішення практичних ситуацій, задач, які виникають в житті.

Основні положення його теорії включають у себе наступне:

-матеріал навчання потрібно брати з досвіду дитини;

-дитина повинна визначати як зміст так і тривалість навчання;

-навчання за допомогою практичної діяльності – основний метод навчання в школі;

-головна роль вчителя – розвиток інтересу до навчання та самостійної роботи школярів.


pdf
Имя файла: 1--1
Размер файла: 248 kb
Скачать фаил
"Обробка поверхонь та відрізання деталі на токарно...
УКРАЇНСЬКА МОВА «Правопис слів іншомовного походже...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© ТОВ «ВГ «ОСНОВА». ©   Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.