Увага! На сайті тривають профілактичні роботи, частина контенту недоступна
( У категоріях: "Англійська мова і література", "Музика, мистецтво, художня культура", "Психологія", "Інше" може не бути файлів).

Ситуаційний метод навчання: витоки, сутність,переваги, передумови застосування

​Анотація: 

Цей метод підготувало саме життя. Бо саме в ньому виникають різні ситуації, проблеми, які людина повинна вирішувати щоб жити, розвиватись, навчатись.

Вперше він був розроблений в педагогіці відомим представником прагматизму Д.Дьюі (1859-1952). Дьюі розкритикував існуючу в США систему освіти за відірваність від життя, абстрактний, схоластичний характер навчання і запропонував її реформувати. Згідно з його концепцією основною діяльністю дітей в школі повинно стати вирішення практичних ситуацій, задач, які виникають в житті.

Основні положення його теорії включають у себе наступне:

-матеріал навчання потрібно брати з досвіду дитини;

-дитина повинна визначати як зміст так і тривалість навчання;

-навчання за допомогою практичної діяльності – основний метод навчання в школі;

-головна роль вчителя – розвиток інтересу до навчання та самостійної роботи школярів.


pdf
Имя файла: 1--1
Размер файла: 248 kb
Скачать фаил
УКРАЇНСЬКА МОВА «Правопис слів іншомовного походже...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.