Школа молодих батьків. Програмно-цільовий підхід до організації взаємодії закладу дошкільної освіти та сім'ї.

Анотація: cьогодні в усіх країнах світу ведуться пошуки досконалої системи виховання дітей. Негативні зміни в економічній і соціокультурній ситуації України призвели до того, що збільшилася кількість знедолених дітей. Поширилося соціальне сирітство. Значна кількість дітей при живих батьках не відчуває родинного тепла і затишку, не отримує необхідної для повноцінного розвитку любові і догляду. Щасливу родину, мов голку в копиці сіна, треба шукати. Адже мало хто замислюється над тим, що дітей виховує не сучасна система виховання, а зразок життя їх батьків. Мабуть страх перед власною помилкою змушує людей шукати для своїх дітей мудрих вихователів та вчителів, щоб потім їх звинуватити у проблемах з дітьми, а не себе.

Розуміння цієї істини спонукає сьогодні дошкільні заклади виховувати не тільки дітей, а й батьків. І хоча це велика і непроста робота, яка потребує багато зусиль, все ж дитячі садочки повинні знаходити можливість для педагогічної роботи з батьками. Адже кожен вихователь повинен розуміти: досягти своєї мети у навчанні й вихованні дітей можна лише за підтримки батьків, але щоб мати таку підтримку, треба навчити їх бути вихователями.

Сьогодні багато вчених стверджують, що всі діти , які народжуються здоровими - талановиті. Та більшість талантів діти втрачають до семи років внаслідок неправильного виховання. Тому від самого початку дошкільні заклади мають справу з «педагогічним браком». Адже більшість батьків не розуміють, що основи фізичного, духовного і морального здоров'я дитини закладає саме сім'я. На цьому наголошував ще в 1970 році В. Сухомлинський: «Настав час – я в це глибоко вірю – створювати ідеальну сім'ю, ідеальні стосунки між матір'ю і батьком, між дітьми і батьками. Я глибоко переконаний у тому, що сім'я – це та казкова піна морська, з якої народжується краса і якщо немає таємничих сил, які народжують цю людську красу, функція дошкільного закладу завжди буде зводитися до перевиховання».

Отже, наразі, перед суспільством постала головна мета: формування педагогічної культури батьків; створення сприятливого сімейного мікроклімату та зміцнення інституту сім'ї. Ми, педагоги, повинні допомогти батькам сприйняти сучасні гуманістичні ідей та орієнтири, які ґрунтуються на повазі до особистості дитини, турботи про її всебічний розвиток. Адже саме такий підхід передбачає сприйняття дитини унікальною особистістю, визначення її прав, ставлення до неї як до суб'єкта з власними потребами розвитку.

Сьогодні найважливіше – переконати батьків не порівнювати свою дитину з іншими дітьми, а порівнювати її наступні досягнення з попередніми. Адже ігнорування суб'єктивного досвіду дитини призведе у майбутньому до виникнення проблем у вихованні та труднощів у навчанні.

Ім'я файлу: I-blok-_Informacionnoe-i-metodicheskoe-obezpechenie
Розмір файлу: 21 kb
Викачати файл
Заняття з малювання для дітей 6-го року життя на т...
Заняття для І молодшої групи "Подорож краплинки"
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates