Увага! На сайті тривають профілактичні роботи, частина контенту недоступна
( У категоріях: "Англійська мова і література", "Музика, мистецтво, художня культура", "Психологія", "Інше" може не бути файлів).

Шкільний булінг в сучасній школі

​Анотація: Сучасна школа, сучасні підлітки, сучасне суспільство - це те, що поділяє людей, на «своїх» та «чужих». Уперше явище описано на початку 80-х рр. XX ст. Німецький фахівець в галузі індустріальної психології Хайнц Лейманн після проведених досліджень у скандинавських країнах описав мобінг і охарактеризував його як психологічний терор, що включає систематично повторюване вороже й неетичне поводження одного або декількох людей, спрямоване проти іншої людини, в основному однієї.
Шкільний булінг дуже небезпечний, адже припадає на час дорослішання, самоідентифікації, формування особистості, засвоєння моральних норм, вироблення стереотипів у стосунках з протилежною статтю, позиціювання себе у колективі. Головними дійовими особами в шкільному булінгу є соціально незрілі особистості, чия поведінка «підігрівається» гормональними бурями й відповідно психічною нестабільністю як агресорів, так і жертв. Додатковими небезпеками є тривалість стресової ситуації, її подовженість у часі, а також неготовність дитини ділитися з дорослими своїми проблемами, боротися за право покинути проблемний колектив.


Имя файла: 5b87dc8b84e5b
Размер файла: 22 kb
Скачать фаил
Методика виховної роботи по формуванню творчої дія...
Використання малих форм активного відпочинку першо...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.