Розв'язування типових генетичних задач

Анотація: Після вивчення теоретичного матеріалу розділу «Спадковість і мінливість» проводиться практичне заняття, на якому розв'язуються генетичні задачі і при цьому звертається увага на з'ясування знань учнів по пройденому матеріалу, по основних положеннях хромосомної теорії спадковості. Найбільша ефективність досягається у тому разі, коли учні не тільки набувають потрібних навичок при розв'язуванні генетичних задач, а й самі зможуть складати їх, використовуючи таблиці, схеми.

Методична інструкція складена так, що спочатку подаються дуже прості задачі на моногібридне схрещування і детально розписана умова та сам хід розв'язку і відповідь.

Наступна задача трохи ускладнена з проблемним запитанням і призначена для самостійного розв'язку.

В інструкції розглянуті всі основні типи задач, згідно програми.

Основною метою даного практичного заняття являється підготовка учнів до контрольної роботи, яка запланована на наступне заняття і яке являється підсумковим по даній темі.

Захист практичної роботи здійснюється у письмовій формі за допомогою індивідуальних карток-завдань. Враховуючи різний рівень знань учнів картки-завдання складені з розрахунком диференційованого підходу до учнів.

Розв'язок логічних задач при захисті роботи здійснюється на робочих місцях.

Обговорення та теоретична інтерпретація результатів роботи здійснюється під час підсумкової бесіди.

При наявності часу учні розв'язують кросворди, що дає можливість фронтально перевірити підготовку групи до уроку.

Після оформлення звіту практичні роботи зараховуються.


pdf
Имя файла: -
Размер файла: 656 kb
Скачать фаил
Практична робота як приклад наступності впроваджен...
Екологічний проект "Ваші відходи - наші клопоти"
 

Люди, участвующие в этой беседе

Комментарии (1)

Доброго дня, Оксано Михайлівно! Мені сподобався ваший матеріал. Дякую.

  Вложения
  Гость
There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates