Увага! На сайті тривають профілактичні роботи, частина контенту недоступна
( У категоріях: "Англійська мова і література", "Музика, мистецтво, художня культура", "Психологія", "Інше" може не бути файлів).
Свої розробки Ви можете подавати на розгляд або додавати самостійно. Розробки перевіряються та додаються на сайт влітку 1 раз на тиждень

Розуміння дитини з тяжкими розладами мовлення (продовження)

​Анотація: Робота з дітьми з важкими розладами мовлення творча, її не можна описати по крокам, лише можна вказати напрямки роботи. Цю роботу можна порівняти з роботою художника. Кожна нова дитина, як нова картина, та ще й має бути виконана в іншому стилі. Двох однакових дітей з важким розладом мовлення немає. Тому потрібно працювати з кожною дитиною з важким розладом мовлення творчо, використовувати знання і інтуїцію. До творчого підходу до роботи з дітьми треба готувати батьків, адже оточуючий світ для дитини потрібно весь час озвучувати. Залучаючи оточуючі предмети до розвивальної, мовленнєвої гри, дорослі адаптують дитину до оточуючого середовища.


Имя файла: 5a9952263f2
Размер файла: 27 kb
Скачать фаил
Подолання заїкання у дітей дошкільного віку
Розуміння дитини з тяжкими розладами мовлення
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.