Роль класного керівника у формуванні життєво компетентної особистості
Анотація: В умовах сьогодення метою виховання студентської молоді є формування гармонійно-розвиненої життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, професіонал та сім'янин. Реалізація цієї мети покладена на педагогічні колективи навчальних закладів, однак, більшою мірою, на класних керівників.
Морально-духовне становлення студентської молоді, їх підготовка до активної, творчої, соціально значущої життєдіяльності є найважливішою складовою розвитку суспільства та держави. Ідеалом виховання виступає різнобічно та гармонійно розвинена, національно свідома, високоосвічена, життєво компетентна, творча особистість, здатна до саморозвитку і самовдосконалення.
Актуальність теми зумовлена тим, що сучасні діти живуть у досить жорстокому світі, де кожен день вони зустрічаються з несправедливістю, лицемірством, зухвальством, брехнею, деспотичністю, що лунає до них з екранів телевізорів, із моніторів комп'ютера, Інтернету та з боку оточуючих. Тому у своїй виховній роботі ставлю собі таку мету: виховати у своїх вихованців справжні людські якості, уміння жити і працювати в суспільстві.