Методична розробка уроку: «Ремонт короткозамкнених роторів асинхронних двигунів» в умовах виробництва.
Анотація:Здобувачі освіти Маріупольського центру професійно – технічної освіти проходять виробничу практику в цехах ПРАТ «МК « АЗОВСТАЛЬ». Майстри виробничого навчання проводять з учнями вступний інструктаж перед початком виробничої діяльності учнів. В даній методичній розробці приводиться вступний інструктажмайстром в/н з теми «Ремонт короткозамкнених роторів асинхронних двигунів» в умовах виробництва.
Виробниче навчання по своїй сутності є практичним. Воно містить у собі інтелектуальні моменти, свідома постановка учнем цілей навчальної діяльності, самоврядування і самоконтроль за їхнім здійсненням, що в умовах двох процесів – індивідуалізації і колективізації навчання – здобувають вирішальне значення.
Основними педагогічними умовами активізації в процесі виробничого навчання є: створення орієнтованої основи дії; розвиток технічного мислення; критичний аналіз учнями власної діяльності; активне включення учнів у роботу в передових бригадах; вибір найбільш ефективних методів, методичних прийомів, організаційних форм і методів навчання; формування навичок самоконтролю в учнів; диференційований підхід до учнів.