Прийшов час змінити відношення до шкільної оцінки
Анотація:Гоменюк Д.В. В цілому, традиція виставляння оцінок освячена часом, і якщо хто-небудь насмілиться поставити її під сумнів (хоча суперечки бути чи не бути оцінці ведуться в педагогіці протягом сторіччя), на нього відразу обрушується шквал обурення.
Однак недоліки системи оцінок настільки очевидні, що деякі фахівці знаходять у собі сміливість усе-таки від них в традиційному вигляді відмовлятися.Чому?
Сформована практика оцінок призводить до появи невдах вже в початковій школі. Більшість з тих, хто погано закінчив початкову школу (чим ми багато в чому зобов'язані загальноприйнятій системі оцінок) уже навряд чи зможуть домогтися успіху в подальшому навчанні.
Сьогодні оцінки містять у собі і суть і зміст освіти. Прийнятні тільки гарні оцінки, що проводять межу між успіхом і невдачею. Оцінкам надається таке самодостатнє значення, що вони підмінили собою саму сутність освіти.