Пропорції. Розв'язування задач за допомогою пропорцій.

У методичній розробці представлений урок з математики у 6 класі за темою «Пропорції. Розв'язування задач за допомогою пропорцій».

Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок.

Форма проведення:нестандартний урок у форматі ток-шоу «В світі пропорцій».

Основна мета уроку: формування соціальних. інформаційних та предметнихкомпетентностей; систематизація знань учнів з теми «Пропорція. Пряма і обернена пропорційні залежності»; розкриття меж предметних зв'язків математики з іншими навчальними предметами; показати прикладне та практичне значення теми; виховувати інтерес до предмету через уміння бачити прекрасне в пропорційності навколишнього світу.

Урок в форматі ток-шоу стимулює творчість вчителя та учнів, сприяє до співпраці та партнерства.

Обрана інтерактивна модель навчання на уроці допомагає реалізувати поставлену мету, досягти очікуваних результатів та здійснити компетентнісний підхід.


Имя файла: peretin
Размер файла: 3.7 mb
Скачать фаил
Имя файла: urok
Размер файла: 354 kb
Скачать фаил
Имя файла: prezentacia
Размер файла: 6.3 mb
Скачать фаил
Застосування властивостей показникової функції до ...
Званий раут на честь учених - математики та фізики
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates