Портфоліо вчителя-логопеда, як засіб самовдосконалення педагога

​Анотація: Головне призначення портфоліо — продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності (скажімо, реалізовані проекти, проведені дослідження, участь у конкурсах тощо) для оцінки своєї професійної компетентності. Портфоліо потребує від педагога вміння проаналізувати, узагальнити і систематизувати результати своєї роботи, об'єктивно оцінити свої можливості та спланувати дії з підвищення фахової майстерності.

Створення портфоліо не лише сприяє розвитку навичок рефлексії у педагогів, а й дає змогу перейти від адміністративної системи обліку результативності їх освітньої діяльності до більш об'єктивної системи оцінювання. Крім того, презентація портфоліо кожним педагогом є мотиваційною основою його особистісного вдосконалення і фахового зростання.
За допомогою портфоліо дуже зручно підбивати підсумки оцінювання освітньої діяльності під час атестації педагогів. Добірка матеріалів, сформована у міжатестаційний період, об'єктивно відображає динаміку освітньої діяльності педагога.


Имя файла: 5a6a451da7
Размер файла: 433 kb
Скачать фаил
Психолого-педагогическая диагностика заикания
Морское путешествие
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates