Увага! На сайті тривають профілактичні роботи, частина контенту недоступна
( У категоріях: "Англійська мова і література", "Музика, мистецтво, художня культура", "Психологія", "Інше" може не бути файлів).

Портфоліо вчителя-логопеда, як засіб самовдосконалення педагога

​Анотація: Головне призначення портфоліо — продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності (скажімо, реалізовані проекти, проведені дослідження, участь у конкурсах тощо) для оцінки своєї професійної компетентності. Портфоліо потребує від педагога вміння проаналізувати, узагальнити і систематизувати результати своєї роботи, об'єктивно оцінити свої можливості та спланувати дії з підвищення фахової майстерності.

Створення портфоліо не лише сприяє розвитку навичок рефлексії у педагогів, а й дає змогу перейти від адміністративної системи обліку результативності їх освітньої діяльності до більш об'єктивної системи оцінювання. Крім того, презентація портфоліо кожним педагогом є мотиваційною основою його особистісного вдосконалення і фахового зростання.
За допомогою портфоліо дуже зручно підбивати підсумки оцінювання освітньої діяльності під час атестації педагогів. Добірка матеріалів, сформована у міжатестаційний період, об'єктивно відображає динаміку освітньої діяльності педагога.


Имя файла: 5a6a451da7
Размер файла: 433 kb
Скачать фаил
Психолого-педагогическая диагностика заикания
Морское путешествие
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.