Педагогіка співробітництва: необхідність, сутність, практика
Анотація: Важливим чинником, який суттєво може вплинути на гуманізацію освітнього процесу в школі, згідно прийнятої реформи школи, є педагогіка партнерства, яка повинна поліпшити співпрацю між усіма учасниками освітнього процесу – учителів, учнів, адміністрацій та батьків, олюднити освітнє середовище. І зараз в педагогічній пресі активно дискутуються питання щодо її суті, принципів, шляхів реалізації. Але чомусь не згадується про педагогіку співробітництва, яка виконує те ж саме завдання, що й згадана педагогіка партнерства. Вона ж вже давно існує (більше 30 років), багатьом педагогам відома та позитивно пройшла випробування часом. Чому так відбувається? Залишимо це питання без відповіді, як риторичне …