Організація дистанційного навчання

​Анотація: Дистанційне навчання спричинило хвилю дискусій, зокрема побоювань щодо подальшого майбутнього освіти. Тримісячна практика цієї весни показала, що до такої форми навчання були готовідалеко не всі.

Відсутність контролю й системної уваги з боку вчителя призводить до втрати учнями самоорганізації й мотивації. Погіршили ситуацію самоізоляція й обмеження живого спілкування.

Також, нам, вчителям довелося самостійно опановувати всі тонкощі цієї форми навчання під час карантину.

Сьогодні є висока ймовірність, що цього навчального року ми повернемося до дистанційної форми, принаймні будемо змушені комбінувати її з очною. Що робити в такій ситуації? Як зробити навчання ефективним і не вийти енергетично «у мінус»?

Отже, спробую розповісти про найважливіші аспекти організації дистанційного навчання, переробивши багато джерел інформації, які зараз пропонують нам ,вчителям. І звичайно спираючись на той досвід, який набула цією весною.

А також детально зупинюся на особливостях роботи з інтерактивними аркушами. Які, особисто мені, стали у нагоді при організації дистанційного навчання. Запропонуюресурс, який можна використати для їх створення, та розповім про особливості роботи з цим сервісом.


Екологічний проект "Ваші відходи - наші клопоти"
«Активізація пізнавальних інтересів студенті...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates