Оброблення циліндричних отворів

​Анотація: Цікавим моментом в моїй роботі є те, що я хотів показати закономірності мислення і пам'яті , настанова на запам'ятовування, багаторазове відтворення матеріалу, організацію формування нових знань, практичних навичок вміння розв'язання задач, як під керівництвом викладача, так і самостійно; як основні принципи розвиваючого навчання спрямовані на розвиток творчого мислення учнів з урахуванням психолого – педагогічних принципів і наочності.
В своїй роботі я хотів показати, що викладач має бути не урокодавцем, а організатором діяльності учнів і вивести особистість кожного учня в режим розвитку, розбудити в ньому інстинкт пізнання та самовдосконалення.
Матеріал подається по принципу крупноблочного введення теоретичних знань, про який вже давно говорить багато психологів і дидактів (Л.В. Занков, В.В. Давидов, Н.А. Менчинська, П.М. Ерднієв та ін.)


Имя файла: 5a113646293
Размер файла: 8.7 mb
Скачать фаил
Имя файла: 5a11364d50dae-part1
Размер файла: 8.1 mb
Скачать фаил
Имя файла: 5a11365126648-part2
Размер файла: 5 mb
Скачать фаил
Розробка дидактичного матеріалу "Проектна діяльніс...
В'язання гачком як вид декоративно-ужиткового мист...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates