Науково-дослідницька роботи з теми: «Психологічна готовність учнів підліткового віку до інклюзії як умова ефективного навчання із дітьми з особливими освітніми потребами»
Анотація: на сьогоднішній день одним із найголовніших напрямів реформування сучасної школи є впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітні школи. Освіта дітей, які мають психофізичні порушення, не повинна відрізнятися від освіти здорових дітей. Таким чином, необхідне цілеспрямоване теоретичне й експериментальне вивчення психологічної готовності дітей підліткового віку до інклюзії як умови ефективного навчання із дітьми з особливими освітніми потребами. У роботі подано результати дослідження впровадження інклюзивної освіти у школі. Буде корисною психологам, вчителям, соціальним педагогам.