Логопедичне заняття з формування лексико-граматичних категорій до теми:”Гілочка мімози” (матусин день) ,група загального недорозвитку мовлення ЗНМ

Анотація  Основною метою лексико-граматичних завдань, є донести до малюка ту чи іншу граматичну форму,спростити шлях до подолання мовних недоліків,виявити основні методи і прийоми у доборі граматичних конструкцій .    будувати лексико-граматичні зв'язки між граматичними формами  ...
Продовжити читання
  883 переглядів
  0 Коментарів
883 переглядів
0 Коментарів

Лексико-граматичні ігри та завдання

Анотація:  Лексико-граматичні ігри та завдання Основою розширення словникового запасу, формування граматичної сторони мовлення та навичок зв'язного мовлення є спілкування з широким використанням ігор і вправ, використання творчих завдань не тільки на заняттях, але і в ситуаціях буденного життя....
Продовжити читання
  2038 переглядів
  0 Коментарів
2038 переглядів
0 Коментарів

Лепбук ”Вимовляйчик”

Анотація:  МетоюЛепбука" Вимовляйчик"є відпрацювання артикуляційних позицій, розвиток мовного дихання,складової будови та фонематичного слуху Формування навичок звукового аналізу і синтезу.Опрацювання кінезіологічніих вправ для втановлення міжпівкульних зв'язків головного мозку.Закріплення прав...
Продовжити читання
  1515 переглядів
  0 Коментарів
1515 переглядів
0 Коментарів

Добірка віршів за мнемотехнікою.

Анотація:  В сучасній корекційній роботі, вивчення або розказування віршів чи текстів за мнемотехнікою, є досить захопливим і продуктивним процесом.У дітей з'являється можливість почуватись більш впевнено. Візуалізація образів з тексту створює послідовний план ,який допомагає швидко опановувати...
Продовжити читання
  876 переглядів
  0 Коментарів
876 переглядів
0 Коментарів

Лексико-граматичне заняття для дітей середнього віку Тема: "Поняття час, домашні обов'язки"

Анотація:  Лексико-граматичне заняття для дітей середнього віку                                                                  &...
Продовжити читання
  804 переглядів
  0 Коментарів
804 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates