Анотація: Я, як і, напевно, кожний майстер виробничого навчання, маю задоволення від своєї роботи, коли бачу позитивні наслідки своєї праці. На мою думку, найкращі результати педагогічної роботи майстра в/н, є вибір оптимальної форми навчання. 

Впроваджуючи інноваційні методи навчання, віддаю перевагу тим, які дозволяють в повній мірі донести до учнів зміст навчальної інформації, активізувати їх пізнавальну і практичну діяльність, реалізувати проблемно-розвиваючий, творчий характер навчання.
В методичній розробці уроку «Монтаж електричної схеми не реверсивного управління електричним двигуном». вибрана тема не випадково! Адже, у кожного, поважаючого себе господаря, в наявності вдома є будь – яка машина: автомобіль, швейна машина, кавомолка, комп'ютер… Завдяки машинам людина може застосовувати силу, яка значно перевищує силу будь-якої найсильнішої тварини в світі; переміщатися зі швидкістю,якої не може досягти жодна жива істота. Чому електрична машина починає обертатися, які дивовижні сили змушують працювати в кожній оселі побутові електроприлади, без яких стало неможливе життя сучасної людини?!
На ці питання можна знайти відповідь в даній методичній розробці уроку.

Имя файла: --
Размер файла: 1.5 mb
Скачать фаил