Молекулярна фізика

Анотація: В сучасному суспільстві перед педагогами виникають питання підготовки підростаючого покоління до життя.Діти повинні набувати гарні знання, бути

комунікабельними, застосовувати на практиці отриманні уміння і знання. Для цього треба зацікавити дітей, поглибити їх знання, розвити інтерес до вивчення фізики. Це можна зробити з використанням нестандартних уроків.

Об'єднуючи дітей у групи даю можливість кожному учню зняти психологічний бар'єр і страх. Діти розкриваються, висловлюють свою точку зору, спілкуються один з одним. Учні однізавдання можуть виконувати в групі, адругііндивідуально. Але кожен з них повинен розуміти , що від його діяльності залежить оцінка для всієї групи.

Викладач повинен створити атмосферу співробітництва, викликати інтерес до науки, навчити дітей мислити і уміти відстоювати свою точку зору.

Урок починаю з побажання дітямуспіхівігарнихоцінок . Далі розповідаю

про форму проведення уроку і його послідовність, про бали , які учні можуть отримати, перетворюючи їх в оцінки.


Имя файла: -18-
Размер файла: 5.1 mb
Скачать фаил
Имя файла: -----18-
Размер файла: 41 kb
Скачать фаил
Електричний струм у різних середовищах
Використання проектних технологій під час проведен...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates