Модель сучасного уроку фізичної культури з фістболу

Анотація: Наведена модель сучасного уроку фізичної культури з фістболу для учнів 7 класу розроблена учителями фізичної культури Мелітопольської загальноосвітньої школи № 14 Дмитренко Тетяною Вікторівною та Ревуненковою Світланою Євгенівною, як складова навчально-методичного проекту «Забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров'я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами», виконаного під керівництвом Аксьонової Олени Петрівни керівника обласного МО учителів фізкультури Запорізької області.

В цій моделі уроку задовільнені базові потреби учнів в русі, в безпеці, в самоактуалізації, у визнанні та любові.

Охоплені такі педагогічні завдання: Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності. Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей. Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку. Використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання. Досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом уроку з урахуванням стану здоров'я.

Реалізовані такі вимоги до сучасного уроку: Забезпечення оптимізації навчально-виховного процесу із застосуванням елементів інноваційних методів навчання та здійснення міжпредметних зв'язків. Забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної спрямованості навчального процесу. Формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами. Забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров'я. Використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання. Досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом уроку з урахуванням стану здоров'я.

Щодо збереження здоров'я: Кожний учасник матиму можливість працювати в своєму темпі, ритмі, амплітуді. Поступове збільшення навантаження. Плавне зниження фізичного навантаження. Правильна фізіологічна крива. Кількість видів діяльності не перевищує вісім.

Щодо розвитку здоров'я учнів: наявність кардіо-тренування. В межах індивідуального діапазону фітнес-зони. Упродовж 6 хв. і більше. Доцільна корекційно-реабілітаційного тренінгу в структурі уроку.

Передбачено накопичування індексу здоров'я уроку: Повага до здатності кожного учня бути самодостатньою особистістю. 90% моторна щільність. Вчитель не домінує. Не закріплюються вміння та навички. Створюються умови для збагачення досвіду учнів. Розвивається руховий інтелект учнів. Учнів не поділятиме, а поєднуватиме в динамічні довільні групи.

Имя файла: model-suchasnoho-uroku-fizychnoi-kultury-z-fistbolu
Размер файла: 23 kb
Скачать фаил
Психоемоційне розвантаження організму засобами фіз...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates