Методична розробка уроку з предмету: «Сільськогосподарські машини», «Зернозбиральні комбайни», «Гідравлічна система комбайна»

Методична розробка уроку розроблена відповідно до Державних стандартів з професії: «тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії А1; А2; В1;), слюсар з ремонту с/г машин та устаткування, водій автотранспортних засобів (категорія С).

Актуальність теми уроку полягає в тому, що її успішне засвоєння необхідне для подальшої професійної діяльності майбутніх кваліфікованих працівників в сільському господарстві.

Даний урок проводиться із застосуванням інтерактивних методів навчання. Доцільність цього методу полягає в тому, що подача матеріалу подібним чином більш цікава для учнів, ніж використання одного підручника, а це мотивує учнів до вивчення матеріалу. З'являється можливість включення в процес навчання ігрових моментів, яка є хорошим засобом мотивування до навчальної діяльності надається сенс практичним навичкам, активних дій та творчості.

Передбачається, що урок може сприяти формуванню особистісних, регулятивних, комунікативних, пізнавальних мотивів у учнів. 

Аналіз сучасного уроку з образотворчого мистецтва ...
Проект з національно-патріотичного виховання дітей...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates