Увага! На сайті тривають профілактичні роботи, частина контенту недоступна
( У категоріях: "Англійська мова і література", "Музика, мистецтво, художня культура", "Психологія", "Інше" може не бути файлів).

Мелодекламація на уроках зарубіжної літератури

​Анотація: Майже всі вчителі визнають необхідність певних змін у викладанні цього предме­та, тому що застарілі форми й методи ро­боти (читання, переказ, бесіда за змістом, характеристика літературних персонажів тощо) не забезпечують використання всіх можливостей духовної скарбниці світової літератури. Слово і музика – два великих джерела, дві стихії мистецтва. Інколи музичний твір відроджує до життя поетичний, а іноді літературний твір повертає до життя музичний. Взаємодія літератури і музики на уроці дає для вищесказаного найбагатші можливості. Ви­користовування мелодекламації у процесі уроку знімає нерво­ве напруження, дає можливість змінювати форми діяльності учня, переключати увагу на головні питання теми занять.


Методичннй посібник до виконання самостійної робот...
Аналіз сучасного уроку з образотворчого мистецтва ...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.