Математична Гра "Турнір знавців"

Анотація: для учнів 8 – 9 класів

Мета і завдання:

  • розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;
  • розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем;
  • виховувати самостійність, активність і культуру поведінки;
  • підвищувати інтерес до математики;
  • виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив;
  • формувати навички змістовного проведення вільного часу.

Ведучий:

Добрий день, шановні учасники Математичної гри! Сподіваюсь, що сьогоднішній турнір буде цікавим, і в пам`яті вашій залишаться лише приємні спогади про сьогоднішній день.

Всі ви знаєте приказку „ Силає – розуму не потрібно „. Так от сьогодні ми подивимось чи так це насправді. Чи може все ж таки мати розумну голову на плечах не завадить.

За ходом нашого змагання та його результатами будуть спостерігати шановне журі (називають членів журі).

В математичній грі приймають участь дві команди:

1.» Відрізок »

2. » Радіус »

А зараз представлення команд.

Капітан команди. Вас вітає команда« Відрізок »

Веселі

І класні

Добрі

Радісні

І цікаві

Завзяті

Організовані

Кмітливі

Капітан команди.Наш девіз:

Всі: «Будемо активно відповідати »

Капітан команди. Вас вітає команда«Радіус»

1-й учасник. Розумні!

2-й учасник. Активні!

3-й учасник. Дружні!

4-й учасник. Ініціативні!

5-й учасник. Умілі!

6-й учасник. Спритні!

Капітан команди.Наш девіз:

Всі: «Будемо активно мислити»

І. КОНКУРС. «Хто точніший» .

Перед вами банка з цукерками. За одну хвилину ви повинні прикинути, скільки тут цукерок, написати його на листкові, правильна відповідь записана на моєму листкові. По моїй команді ви показуєте свої числа. Хто найточніше вкаже число, той отримує 1 бал і банку цукерок.

(Виставляється банка з цукерками, проводиться конкурс)

ІІ. КОНКУРС. Гра «Ой, не можу!»

Завдання гри полягає втому, що всі учасники шикуються в одну шеренгу через одного із кожної команди і по черзі називають числа натурального ряду 1,2, 3, 4, 5, 6, … Але замість чисел. Які діляться на 3 або містять цифру 3, говорять: «Ой, не можу!» Хто помиляється, той вибуває з гри. Перемагає та команда, чий гравець залишається.

ІІІ. конкурс- «Казковий брейн -ринг»

1.Усі ви знаєте українську народну казку «Рукавичка». Скажіть, скільки звірів жило в рукавичці?

(7: ведмідь, кабан, вовк, лисичка, зайчик, жабка, мишка)

2.Скільки було бременських музикантів у одноіменній казці братів Гримм «Бременські музиканти»?

(4: Осел, собака, кіт, півень)

3.У казці «Пан Коцький» є епізод, коли звірі готують обід для пана Коцького. Скажіть, скільки було цих звірів?

(4:ведмідь, кабан, вовк, зайчик)

4. Хто допомагав дідові тягнути ріпку? Скільки їх було разом?

(5: дід, баба,внучка, жучка, кішка, мишка)

5.За яку ціну дід купив козу в казці «Коза –дереза»?

(За три копи)

ІV. Конкурс «Уважний ».

1.Електропоїзд їде зі сходу на захід зі швидкістю 60 км/год. У тому ж на прямі — зі сходу на захід дме вітер, але зі швидкістю 50 км/год. В яку сторону відхиляється дим поїзда? (Електропоїзд не має диму)

2.Півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг. Скільки він буде важити, якщо стане на дві ноги? (5 кг)

3.Величина кута 30°. Чому буде дорівнювати кут, якщо його розглядати
в лупу, яка збільшує вдвічі? (30°, лупа збільшує тільки лінійні розміри)

4.Кожну із десяти колод розпиляли на дві половини. Скільки стало колод?
(Жодної)

5.Опівночі йшов дощ. Чи можна сподіватися на сонячну погоду через
72 години?. (Ні, буде ніч)

6.Юрко зібрав 6 кг паперу, а Тарас у два рази більше. Скільки кілограмів
паперу зібрав Степан? (Невідомо)

V. Конкурс «Великі розумники»

Кожна команда по черзі відповідає на питання вікторини. В разі неправильної відповіді право відповідати отримує інша команда. Ця ж команда відповідає на наступне запитання. За кожну вірну відповідь – 1 бал.

Питання:

1.Які цифри «пишуть» льотчики в небі? (8)

2.Яке число можна знайти в кожному автомобільному бензобаку? (октанове)

3.Без чого не можуть обійтися мисливці, барабанщики і математики? (дріб)

4.Який математичний знак нагадує рух губ верблюда, коли він жує жуйку? (нескінченність)

5.Що є в кожного слова, рослини і рівняння? (корінь)

6. У якому слові можна знайти цілий метр букв О? (метро)

7.Яка цифра завжди катається в електричці? (3)

8.Яка цифра красується в центрі кожної вітрини? (3)

9.У бабусі Даши внучка Маша, кіт Пушок і собака Дружок. Скільки всього онуків у бабусі? (1)

10.Які геометричні фігури дружать із сонцем? (промені)

11.Яку математичну фігуру носять на голові чоловіки? (циліндр)

12.Над рікою летіли птахи: голуб, щука, 2 синиці, 2 стрижа й 5 вугрів. Скільки птахів? Відповідай скоріше! (5)

13.На березі три товстих вітки, на кожній товстій вітці по три тоненькі гілочки. На кожній тоненькій гілочці по одному яблучку. Скільки всього яблук? (Анітрошки - на березі яблука не ростуть)

14 . 5 кіп і 7 кіп сіна склали разом. Скільки вийшло кіп? (1)

VІ. «Конкурс художників»

Запрошуємо до дошки по черзі двох учнів, які найкраще малюють. За найкращий малюнок 1 бал.

  • Малюємо одночасно лівою і правою рукою на дошці крейдою. Ліва рука – коло. Права рука – квадрат.
  • Намалювати із зав'язаними очима квітку, використовуючи математичні фігури: коло і трикутник.

VІІ. конкурс. Математичний квадрат

Представникам команд пропонується якнайшвидше порахувати числа від 1 до 25. Виграє той, хто зробить це швидше.

7

19

3

21

10

2

13

24

15

6

11

8

1

23

18

16

5

25

4

12

14

9

20

17

22

VІІI. Анаграми

Правила.Учасникам пропонуються аркуші паперу, на яких записано деякі слова або послідовності букв. Необхідно переставити букви так, щоб отримати слово, пов'язане з інформатикою і комп'ютерами або математикою.

1.Велікд — (Евклід).

2.Грампора - (Програма).

3.Корсет - (Сектор).

4.Кресна — (Сканер).

5.Ортомін — (Монітор).

6.Таксиед - (Дискета).

7.Форігап — (Піфагор).

8.Рипрент — (Принтер).

9.Ретамід — (Діаметр).

10.10.Ренітент - (Інтернет).

Слово журі.

Але я хочу сказати, що сьогодні перемогла наука. Ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата.


Розв'язування вправ на всі дії з дробами
Математичне кафе
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates