Увага! На сайті тривають профілактичні роботи, частина контенту недоступна
( У категоріях: "Англійська мова і література", "Музика, мистецтво, художня культура", "Психологія", "Інше" може не бути файлів).
Свої розробки Ви можете подавати на розгляд або додавати самостійно. Розробки перевіряються та додаються на сайт влітку 1 раз на тиждень

Майстер-клас із застосування інтерактивного навчання на уроках математики по формуванню пізнавальних та розумових здібностей учнів

​Анотація: Використання інтерактиваного навчання створює сприятливі умови для учнів:

- розуміння кожного учня і поваги до нього (він відчуває себе значущим і корисним, з ним радяться, розмовляють),
- допомоги з боку учнів і вчителя при необхідності (допомога непомітна, грамотна, посильна),
- зняття напруги при підготовці до відповіді, створюється «ситуація успіху»,
- організації самоаналізу власної діяльності,
- поліпшення результатів кожного учня і підвищення його рейтингу при виконанні пробних робіт і підсумкової атестації.
Для учителя:
- учитель переходить з позиції носія знань в позицію організатора пізнавальної діяльності учня,
- організовує гуманну систему взаємовідносин учитель-учень, учень-учень, учень-учитель при поєднанні вимогливості і поваги до особистості,
- включені нові вимоги в порівнянні з базовою програмою, засновані на більш складних видах діяльності, в тому числі творчої,
- значно збільшується кількість завдань, що вирішуються учнями і перевіряються в групі один у одного.


Имя файла: 5b55e04bddfb1-1
Размер файла: 6.3 mb
Скачать фаил
Имя файла: 5b55e0618e176-2
Размер файла: 8.4 mb
Скачать фаил
Имя файла: 5b55e06bee6cb-3
Размер файла: 3.5 mb
Скачать фаил
"Некоторые следствия из аксиом стереометрии"
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.