Інтегроване заняття в ясельній групі «Допоможемо звірятам»
Інтегроване заняття в ясельній групі
«Допоможемо звірятам»
Мета: продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мову дорослого, звернену до всіх: нескладні вірші, утішки, формувати вміння узгоджувати слова з рухами під час виконання мовленнєво – рухливих вправ; вчити розрізняти та називати свійських та диких тварин, їх звуконаслідування; вчити групувати предмети за певними сенсорними ознаками, розрізняти основні кольори та кількість предметів (багато – один); розвивати сенсорні здібності, дрібну моторику рук; виховувати бажання допомагати тваринам.
Обладнання: аудіозапис звуків домашніх тварин; кольоровий потяг, свійські (кінь,корова, коза, кіт, півень) та дикі (лисиця, вовк, ведмідь, мишка, жабка) тварини; силуети тварин та прищіпки до них; насіння гарбуза та кукурудзи; різнокольорові м'ячі, кольорові кришки – рибки, відерця, сачки, будиночок для гри.
-Діти, подивіться скільки до нас прийшло гостей, давайте з ними привітаємося.
Гра «Вітаю»
По кімнаті ми гуляємо
Топ – топ – топ.
Дуже весело крокуємо
Топ – топ – топ.
Бряскальце прогриміло
Привітатися веліло (діти вітаються)
По кімнаті ми гуляємо
Топ – топ – топ.
Дуже весело крокуємо
Топ – топ – топ.
Дзвоник продзвенів
Привітатися велів (діти вітаються)
-Молодці, діти, вмієте гарно вітатися.
(Чути звук потяга.)
-Що це їде? (потяг)
-А ось і він. А кого потяг привіз до нас? Це звірята.
-Якого кольору поїзд? Якого кольору перший вагон? Хто сидить у першому вагоні? (діти називають звірят)
-Якого кольору другий вагончик? Кого він привіз?
-Якого кольору третій вагончик? Кого він привіз?
-Звірята, а чому це ви до нас приїхали?
-Звірята розповідають, що живуть у лісі у рукавичці, але одного разу у їхню рукавичку поселилися якісь чужі звірі, і не впускають їх.
-Діти, давайте допоможемо звірятам, знайдемо рукавичку і подивимось, хто у ній зараз живе.
Діти утворюють потяг, грають
гру «Веселий поїзд»
Наш поїзд рушає, вагони риплять.
А в поїзді нашім малята сидять.
Чох – чох, чу – чу. У далекий край помчу....
-Подивіться, діти, а ось і рукавичка, яку ми шукаємо !!!!
-Давайте запитаємо, хто в ній живе.
-Хто, хто в рукавичці живе?(Іго – го, іго – го....)
-Діти, хто це тут живе?
Вірш про коника.
Я люблю конячку сиву,
причешу їй гарно гриву,
Грибінцем приглажу швостик
і верхом поїду в гості.
-Діти, конячці дуже сумно, в неї зовсім мало друзів. Вона просить їй допомогти.
-Давайте ми для конячки виготовимо звіряток – друзів для ігор. Ось у мене є такі красиві звірята, їм потрібно причепити лапки.
Вправа з прищіпками.
-Хто, хто в рукавичці живе? (ку – ку – рі – ку.....)
Вірш про півника
Хто це пісеньку таку
нам співа: «Ку – ку – рі – ку»?
Це наш півник – співунець,
золотий гребінець.
Це він будить так діток,
Щоб вставали, не проспали,
Не спізнились в дитсадок.
-Діти, півникові те ж потрібна наша допомога. Він просить перебрати для нього зерно. Подивіться, що це? (кукурудза та гарбузове насіння). Нам потрібно в одну мисочку покласти кукурудзу, а в іншу -насіннячко.
Вправа «Перебери зерно для півника»
-Півник дуже вдячний вам за допомогу.
-Хто, хто в рукавичці живе? (ме- ме – ме – ме...)
Вірш про козу.
Я пасуся на лужку
В хутряному кожушку.
Гострі ріжки
Ме – ме – ме.
Налякаю я тебе.
-Діти, кізоньці дуже сумно, вона хоче з вами погратися.
Рухлива гра «Дожени м'ячик»
(Із пластикової пятилітрової пляшки зроблений рюкзак, в якому насипані мячики і зроблено отвір. Одна дитина скаче із рюкзаком по кімнаті – мячики розсипаються .... Інші діти ловлять їх та складають в відерце, називаючи колір.)
-Хто, хто в рукавичці живе? (мяу – мяу....)
Вірш про кота.
Киця Мура, де ти була,
Я гукала – ти не чула.
Я сиділа під столом,
Їла кашу з молоком.
-Діти, нашому котикові дуже хочеться їсти, в нього в мисці є рибка, але він її не може дістати, потрібна ваша допомога.
-Скажіть, скільки рибок у мисці? (багато). Якого кольору? (сині та жовті).
-Діти, вам потрібно взяти сачки і дістати по одній рибці та покласти у відеречко такого ж кольору як рибка. Рибку синього кольору у синє відерце, а жовтого – у жовте. Будьте уважні.
Вправа «Дістань рибку для киці»
-Хто, хто в рукавичці живе? (му – му – му ....)
Вірш про корову.
Ти, корівонько, чому?
Все говориш «му» та «му»?
Певно, їсти хочеш, Лиско?
На лужок піди, він близько.
Та гляди, не забувай:
Молочка, корівко, дай!
-Корівко, а чому це ви всі живете у цій рукавичці? Хіба у вас не має свого житла?
-Є, але його поламав вітер, він позривав дощечки і тепер в ньому дуже нам холодно. Якщо ви пологодите наш будиночок, то ми залишемо рукавичку.
-Давайте допоможемо звірятам. Ось їхній будиночок. Він і справді поламаний. Спробуємо його відремонтувати...
Вправа «Підбери потрібну геометричну фігуру»
-Діти, які ви молодці допомогли однимзвірятам та іншим. Вони дуже раді і кажуть вам: «Спасибі».
-Ну, шо ж нам пора повертатися у дитячий садок.
Рухлива гра «Поїзд»
-Звірята, ваша рукавичка вже пуста, можете знову у ній жити.
Звірята дякують та дають дітям корзину із солодощами та прощаються.
Підсумок заняття.