Інтегроване заняття в ясельній групі «Допоможемо звірятам»

 Інтегроване заняття в ясельній групі

«Допоможемо звірятам»

Мета: продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мову дорослого, звернену до всіх: нескладні вірші, утішки, формувати вміння узгоджувати слова з рухами під час виконання мовленнєво – рухливих вправ; вчити розрізняти та називати свійських та диких тварин, їх звуконаслідування; вчити групувати предмети за певними сенсорними ознаками, розрізняти основні кольори та кількість предметів (багато – один); розвивати сенсорні здібності, дрібну моторику рук; виховувати бажання допомагати тваринам.

Обладнання: аудіозапис звуків домашніх тварин; кольоровий потяг, свійські (кінь,корова, коза, кіт, півень) та дикі (лисиця, вовк, ведмідь, мишка, жабка) тварини; силуети тварин та прищіпки до них; насіння гарбуза та кукурудзи; різнокольорові м'ячі, кольорові кришки – рибки, відерця, сачки, будиночок для гри.

-Діти, подивіться скільки до нас прийшло гостей, давайте з ними привітаємося.

Гра «Вітаю»

По кімнаті ми гуляємо

Топ – топ – топ.

Дуже весело крокуємо

Топ – топ – топ.

Бряскальце прогриміло

Привітатися веліло (діти вітаються)

По кімнаті ми гуляємо

Топ – топ – топ.

Дуже весело крокуємо

Топ – топ – топ.

Дзвоник продзвенів

Привітатися велів (діти вітаються)

-Молодці, діти, вмієте гарно вітатися.

(Чути звук потяга.)

-Що це їде? (потяг)

-А ось і він. А кого потяг привіз до нас? Це звірята.

-Якого кольору поїзд? Якого кольору перший вагон? Хто сидить у першому вагоні? (діти називають звірят)

-Якого кольору другий вагончик? Кого він привіз?

-Якого кольору третій вагончик? Кого він привіз?

-Звірята, а чому це ви до нас приїхали?

-Звірята розповідають, що живуть у лісі у рукавичці, але одного разу у їхню рукавичку поселилися якісь чужі звірі, і не впускають їх.

-Діти, давайте допоможемо звірятам, знайдемо рукавичку і подивимось, хто у ній зараз живе.

Діти утворюють потяг, грають

гру «Веселий поїзд»

Наш поїзд рушає, вагони риплять.

А в поїзді нашім малята сидять.

Чох – чох, чу – чу. У далекий край помчу....

-Подивіться, діти, а ось і рукавичка, яку ми шукаємо !!!!

-Давайте запитаємо, хто в ній живе.

-Хто, хто в рукавичці живе?(Іго – го, іго – го....)

-Діти, хто це тут живе?

Вірш про коника.

Я люблю конячку сиву,

причешу їй гарно гриву,

Грибінцем приглажу швостик

і верхом поїду в гості.

-Діти, конячці дуже сумно, в неї зовсім мало друзів. Вона просить їй допомогти.

-Давайте ми для конячки виготовимо звіряток – друзів для ігор. Ось у мене є такі красиві звірята, їм потрібно причепити лапки.

Вправа з прищіпками.

-Хто, хто в рукавичці живе? (ку – ку – рі – ку.....)

Вірш про півника

Хто це пісеньку таку

нам співа: «Ку – ку – рі – ку»?

Це наш півник – співунець,

золотий гребінець.

Це він будить так діток,

Щоб вставали, не проспали,

Не спізнились в дитсадок.

-Діти, півникові те ж потрібна наша допомога. Він просить перебрати для нього зерно. Подивіться, що це? (кукурудза та гарбузове насіння). Нам потрібно в одну мисочку покласти кукурудзу, а в іншу -насіннячко.

Вправа «Перебери зерно для півника»

-Півник дуже вдячний вам за допомогу.

-Хто, хто в рукавичці живе? (ме- ме – ме – ме...)

Вірш про козу.

Я пасуся на лужку

В хутряному кожушку.

Гострі ріжки

Ме – ме – ме.

Налякаю я тебе.

-Діти, кізоньці дуже сумно, вона хоче з вами погратися.

Рухлива гра «Дожени м'ячик»

(Із пластикової пятилітрової пляшки зроблений рюкзак, в якому насипані мячики і зроблено отвір. Одна дитина скаче із рюкзаком по кімнаті – мячики розсипаються .... Інші діти ловлять їх та складають в відерце, називаючи колір.)

-Хто, хто в рукавичці живе? (мяу – мяу....)

Вірш про кота.

Киця Мура, де ти була,

Я гукала – ти не чула.

Я сиділа під столом,

Їла кашу з молоком.

-Діти, нашому котикові дуже хочеться їсти, в нього в мисці є рибка, але він її не може дістати, потрібна ваша допомога.

-Скажіть, скільки рибок у мисці? (багато). Якого кольору? (сині та жовті).

-Діти, вам потрібно взяти сачки і дістати по одній рибці та покласти у відеречко такого ж кольору як рибка. Рибку синього кольору у синє відерце, а жовтого – у жовте. Будьте уважні.

Вправа «Дістань рибку для киці»

-Хто, хто в рукавичці живе? (му – му – му ....)

Вірш про корову.

Ти, корівонько, чому?

Все говориш «му» та «му»?

Певно, їсти хочеш, Лиско?

На лужок піди, він близько.

Та гляди, не забувай:

Молочка, корівко, дай!

-Корівко, а чому це ви всі живете у цій рукавичці? Хіба у вас не має свого житла?

-Є, але його поламав вітер, він позривав дощечки і тепер в ньому дуже нам холодно. Якщо ви пологодите наш будиночок, то ми залишемо рукавичку.

-Давайте допоможемо звірятам. Ось їхній будиночок. Він і справді поламаний. Спробуємо його відремонтувати...

Вправа «Підбери потрібну геометричну фігуру»

-Діти, які ви молодці допомогли однимзвірятам та іншим. Вони дуже раді і кажуть вам: «Спасибі».

-Ну, шо ж нам пора повертатися у дитячий садок.

Рухлива гра «Поїзд»

-Звірята, ваша рукавичка вже пуста, можете знову у ній жити.

Звірята дякують та дають дітям корзину із солодощами та прощаються.

Підсумок заняття.

Інтегроване заняття для дітей середньої групи: «О...
Інтегроване заняття з грамоти «Майстри Звукової Кр...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates