Індивідуальне навчання учнів з розумовою відсталістю в умовах загальноосвітньої школи

​Анотація: 1. Концепція інтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір України закликає кожен загальноосвітній навчальний заклад бути готовим для спільного навчання здорових дітей та їхніх однолітків з різними типами дизонтогенезу. Для цього в освітньому середовищі пропонується створити не тільки повноцінний простір для навчання і соціалізації школярів із особливими потребами, а й організувати відповідну корекційну роботу. Однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами є індивідуальна форма навчаня - спосіб організації навчальної діяльності, який регулюється певним, наперед визначеним розпорядком та забезпечується педагогічними працівниками за місцем проживання учнів.
Розглядаючи представлену тему, учитель намагається привернути увагу до розв'язання завдань, які стоять перед кожним навчальним закладом, що має на меті навчати учнів з розумовою відсталістю


file
Имя файла: 59d62c88bc4aa
Размер файла: 119 kb
Скачать фаил
Золоте моральне правило християнства. Апостольськи...
Вивчення системи роботи вчителя у процесі атестац...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Контакти

вул. Плеханівська, 66, оф. 11, м. Харків, 61001 
Адміністратор порталу:
Тел. : +38 (068) 375-46-34
Тел. : +38 (066) 820-40-65
Тел. : +38 (057) 731-96-33
(с 9.00 до 17.00 субота, 
неділя - вихідний
)

e-mail:  
Premium Joomla Templates