Ознаки паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною 7 КЛАС

 Трансформація ідей В. О. Сухомлинського у рамках реалізації концепції "Нова українська школа"

Зараз ми усвідомлюємо, що Василь Олександрович Сухомлинський бачив далеко наперед. Все те, що він говорив, писав і застосовував на практиці, відповідає сьогоденню, воно навколо нас, в повсякденній педагогічній лабораторії наших вчителів.

Велику роль у своїй роботі я приділяю диференціації та індивідуалізації навчального процесу, особистісно орієнтованому підходу під час викладання вчителі математики.

Диференціацію навчання на уроках я впроваджую створюючи динамічні групи учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей і здібностей, добираючи спеціальні вправи, зорієнтовані на можливості окремих учнів з різними здібностями, надаючи педагогічну допомогу залежно від їхньої підготовленості, оптимально поєднуючи колективну, групову та індивідуальну роботу учнів, здійснюючи індивідуалізацію домашніх завдань.

Реалізація індивідуального підходу дає можливість навчати математики учнів різного рівня компетентності. Практично не «губиться» ні обдарована дитина, ні дитина, яка не має математично розвинених здібностей.

Имя файла: 1
Размер файла: 4.8 mb
Скачать фаил
Формування пізнавальної активності учнів на уроках...
Застосування косого добутку векторів при доведенні...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates