​Анотація: На час вступу до школи дитина володіє певною кількістю відомостей про навколишній світ і, як правило, почувається достатньо пристосованою до нього. В якому б середовищі не ріс малюк, він з оптимізмом дивиться у майбутнє і приходить до школи, як правило, сповнений бажання учитися. Чому дошкільник відчуває смак успіху і відзначається оптимізмом? Бо він самостійно, спираючись на власний розум, справляється з важливими для нього проблемними ситуаціями, бо життя його не позбавлене задоволень, що відповідають його вікові. Проте головне полягає в тому, що навіть, попри невдачі, ніхто не вважав його невдахою; так чи інакше, суворо чи ласкаво — його вчили, як діяти. Свої розумові здібності він використовував за призначенням - він мислив. Що ж відбувається з маленькою людиною, коли вона вступає в існуючі освітні інститути? Минають рік, два і інтересу до навчання нема, очі вже не палають, рука вже не тягнеться вгору. Більшість школярів не бажає відвідувати школу. В чому ж річ? Відомо, що будь-який живий організм прагне до самовдосконалення, саморозвитку Скільки і яких негативних впливів необхідно було зробити, щоб спинити розвиток живого організму, виховати і виробити в ньому цю безпорадність? Саме причини цього вкрай негативного явища для особистості та суспільства ми і розглянемо в інтерв'ю.


Имя файла: MicrosoftWord
Размер файла: 48 kb
Скачать фаил