Увага! На сайті тривають профілактичні роботи, частина контенту недоступна.

Свої розробки Ви можете подавати на розгляд. Вони будуть оброблені та додані на сайт  (влітку матеріали друкуются 1 раз на тиждень) 

Аналіз сучасного уроку з образотворчого мистецтва художньо-естетичного циклу

На сьогодні найбільш популярною і звичною формою організації процесу навчання є класно-урочиста система навчання, при якій основною формою навчання є якісний урок.

З огляду на те, що кожен урок є елементом педагогічної системи, відповідно до нього, технологія стає складовою частиною загальної педагогічної технології, під якою розуміють систему дій, що підвищує ефективність навчання.

Сучасний урок – це урок, який передбачає співробітництво творчо працюючого вчителя та активно думаючого учня, де вчитель використовує демократичний та особистісно-зорієнтований підходи в навчанні своїх учнів, а завдання носять умотивований характер, який підтримується розумним використанням ІКТ.

Для вибору схеми аналізу такого уроку необхідно враховувати сучасні критерії якості навченості учнів, володіти вміннями відбору та перебудови змісту досліджуваних знань,моделювання та конструювання умов ізасобів, що підтримують і розвивають особистісні структури свідомості учнів як основи їх особистісної самоорганізації. 

Мелодекламація на уроках зарубіжної літератури
Методична розробка уроку з предмету: «Сільськогосп...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.