Розробки користувачів (306)

Фактори ризику й мотиви делінквентної поведінки в підлітків

Делінквентною поведінкою було запропоновано позначати дрібні пра­вопорушення й провини, злочини, що не досягають карних в судовому порядку. Дедінквентність звичайно починається з прогулів у навчанні і за­лучення до асоціальної групи однолітків. За цим йде дрібне хуліганство, знущання над молодшими і слабкими, віднімання в них кишенькових грошей, викрадення з метою покататися велосипедів і мотоциклів, які потім кидаються будь-де. Рідше зустрічаються дрібне шахрайство, дрібні протизаконні спекулятивні угоди, зухвала поведінка в громадських міс­цях. До цього можуть додаватися дрібні крадіжки грошей. Всі ці дії не мають характеру серйозних злочинів. Прийнято виділяти три групи факторів ризику делінквентної пове­дінки: біологічні, психологічні та соціальні. Біологічні фактори. Ключовими моментами для розуміння біологіч­ного боку проблеми підліткових криз є анатомо-фізіологічні особливості підлітків, які необхідно…
Докладно ...

Електронний посібник з математики 5 клас «Математична скарбничка»

Хеленюк Світлана Пилипівна вчитель математики Ізяславського НРЦ Хмельницької обласної ради Електронний посібник складено відповідно до чинної програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Посібник містить основні означення, правила, властивості , формули для обчислення периметра і площі геометричних фігур. Наочна форма викладення матеріалу допоможе у вивченні нового матеріалу , в узагальненні знань з математики , дозволить скоротити час на повторення вивченого. Рекомендовано вчителям математики всіх типів навчальних закладів з метою надання допомоги у підготовці і проведенні уроків математики у 5 класі .
Докладно ...

Літературна гра-вікторина «Щасливий випадок»

Літературна гра-вікторина "Щасливий випадок" охоплює питання по темі "Література ХІХ ст." Може бути використана для проведення заключного уроку або позакласного заходу.
Докладно ...

Інтегроване заняття з розвитку мовлення та культури мовленнєвого спілкування, художньо продуктивна діяльність (малювання, змішана техніка) для дітей старшого дошкільного віку від 5 до 6 (7) років

Мета: Продовжувати формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи. Вчити дітей розповідати вірші послідовно, підходити творчо до своєї роботи, відгадувати загадки, пояснюючи її зміст, чітко відповідати на запитання, передавати характерні відповідати на запитання, передавати характерні ознаки під час нетрадиційного малювання. Розвивати увагу, творчі здібності, фантазію, естетичний смак, охайність, пам’ять, логічне мислення, спостережливість; Сприяти розвитку самостійності, охайності. Збагачувати словниковий запас дітей, індивідуальний художньо-естетичний досвід кожної дитини;
Докладно ...

Свято квітів «Айстра – квітка-зірка»

Квіти – чудова окраса планети Земля. Різні за формою, забарвленням, призначенням, вони прикрашають наше життя своєю неповторністю і привабливістю. У Буринській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Буринської міської ради Сумської області стало традицією проводити тиждень квітів. Одним із заходів тижня було свято квітів «Айстра – квітка-зірка». Айстра – квітка-красуня, яка прикрашає клумби кожної садиби. Широко розповсюджена, айстра прийшла у наше життя із давніх давен. Про переможний шлях квітки із космічним походженням до квітників розповідають герої театралізованого дійства – ведучий і ведуча, Природа-мати, царівна Флора , царівна Фауна, садівники , панна Астроном, панна Мистецтвознавець, панна Лікарка, дівчина Квіткарка. На заході використані мультимедійні засоби. Презентація, яка супроводжувала виступи героїв свята, ілюструвала текст сценарію, передавала красу…
Докладно ...
Подписатися на цей канал RSS

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.