Розробки користувачів (563)

Розробка уроку з теми «MY BELOVED MOTHERLAND»

Матеріал уроку англійської мови присвячений Україні крізь призму презентації її іноземним громадянам й спрямовний на поглиблення знання учнів про традиції рідного народу. Значна увага приділена удосконаленню навичок аудіювання та усного монологічного мовлення, закріпленню вмінь ставити запитання різного типу, вживати типові мовні формули для вираження згоди/незгоди. Запропонована розробка уроку може бути використана вчителями іноземних мов у навчально-виховному процесі з метою виховання патріотизму, поваги до свого народу та його культури та формування позитивної мотивації до вивчення іноземної мови.
Докладно ...

НАУКОВА СТАТТЯ НА ТЕМУ: "РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ РУХЛИВОЇ ГРИ"

У статті проаналізовано дослідження з проблеми розвитку зв'язаного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Акцентовано увагу на українських народних рухливих іграх, які є одним із засобів розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Ключові слова: розвиток мовлення, старші дошкільники, українська народна рухлива гра.
Докладно ...

Українська мова. 3 клас. Урок-дослідження з елементами групових форм роботи .

Урок-дослідження з елементами групових форм роботи. Тема. Написання НЕ з дієсловами.(за підручником М.Д.Захарійчук "Українська мова") Підготувала учитель початкових класів Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гуля Валентина Миколаївна
Докладно ...

Як зберегти тепло в будинку. Навчальний проект (дослідницький) - 3 клас. Довгополюк Наталія Сергіївна

Під час роботи над проектом учні здобувають інформацію, перевіряють на власному досвіді та роблять висновки про те, як зберегти тепло в будинку.
Докладно ...

Майстер-клас Виготовлення квітів для прикрас японською технікою «канзаші»

Матеріал може бути використаний для проведення уроків трудового навчання з варіативного модуля "Технологія оздоблення виробів", а також для проведення позаурочних заходів.
Докладно ...

Урок по творчеству Ф. Кафки ( новелла "Превращение" )

Урок зарубежной литературы Тема: Грегор Замза и его семья в новелле Ф.Кафки «Превращение». Цели урока: Образовательная: - раскрыть мысль о трагическом бессилии человека перед окружающей действительностью, подчеркнуть автобиографический характер новеллы. Развивающая: - развивать навыки ассоциативного, аналитического мышления; - развивать навыки творческого подхода к тексту изучаемого художественного произведения. Воспитательная: - формировать гуманные понятия об ответственности человека за судьбу другого. Тип урока: усвоение новых знаний. Метод: творческое чтение художественного произведения. Оборудование: І.Л.Столій. Зарубіжна література. Хрестоматія. 11 клас.-В-во «Ранок», 2005. Є. Волощук. Зарубіжна література. Підручник. 11 клас.-Київ «Генеза», 2004. Зарубіжна література. 10 клас. Матеріали до уроків. Укладач Р.Б.Шутько. – Харків: Торсінг, 2000. – 192 с. Таблица к теме урока, интеллектуальная карточка. Репродукция к новелле. Словарь: Модернизм…
Докладно ...

Вплив музики на людину та на формування особистості дитини

З давніх давен музика має великий вплив на людину. В данній роботі розглядається питання впливу музики на організм людини, представлені цікаві результати деяких досліджень в цій сфері, а також значення музики при формуванні особистості дитини.
Докладно ...

Презентація книги Н.Забіли "Веселий корабель"

Бібліотечний урок з популяризації української книги, ознайомлення із творчістю Наталі Забіли, виховання естетичних почуттів, виховання любові до свого краю , до України. 
Докладно ...

Развитие ассоциативного мышления как инструмент формирования интеллекта и духовности на уроках зарубежной литературы

АННОТАЦИЯ к статье « Развитие ассоциативного мышления как инструмент формирования интеллекта и духовности учащихся на уроках зарубежной литературы» В статье идет речь об актуальности развития ассоциативного мышления как инструмента формирования интеллекта и духовности молодого поколения. Процесс познания мира не мыслим без творческого мышления, которое углубляет и обобщает представление об окружающей действительности, влияет на ясность мысли, развития духовной культуры, мироощущения учащихся. Задача предмета – формирование гармонически развитой личности с высоким интеллектом. Решить ее можно через развитие ассоциативно-образного мышления. Обозначены принципы, на основе которых осуществляется связь между отдельными явлениями. Приводятся некоторые формы и методы работы для развития ассоциативного мышления. К статье прилагается разработка урока зарубежной литературы по творчеству австрийского писателя-модерниста Ф.Кафки. Одной из задач урока…
Докладно ...
Подписатися на цей канал RSS

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.