Все починається з внутрішнього діалогу

Анотація:  Всі ми постійно розмовляємо самі з собою . Іноді це відбувається вголос, а іноді про себе. Наш внутрішній діалог може приймати форми почуттів, вражень або навіть фізичних реакцій організму, коли, наприклад, "зводить" живіт в результаті сильного подиву або переляку або коли все тіло с...
Продовжити читання
  7 переглядів
  0 Коментарів
7 переглядів
0 Коментарів

Як відбувається програмування?

Анотація:  Людина — єдина жива істота, яка розмовляє із собою. Протягом усього дня ви постійно розмовляєте самі з собою та збираєте інформацію про навколишню дійсність. Своїми думками ви дієте точно так, як програміст, який вводить інформацію в комп'ютер, за одним винятком: ви і програміст, і к...
Продовжити читання
  5 переглядів
  0 Коментарів
5 переглядів
0 Коментарів

Як домогтися успіху в житті?

Анотація:  Давайте розглянемо детальний перелік так званих «ключів»-порад щодо досягнення успіху. Всі ці поради ми неодноразово чули протягом останніх років. Виконання кожної з них повинно допомогти зробити позитивні зміни в нашому житті. М и засвоїли, що якщо потрібно домогтися успіху, то необ...
Продовжити читання
  5 переглядів
  0 Коментарів
5 переглядів
0 Коментарів

ЯК ВИКОРИТАТИ НЕЙРОБІОЛОГІЮ СОБІ НА КОРИСТЬ?

Анотація:  За допомогою нейробіології - науки, що досліджує функціонування мозку в повсякденному житті, - знайдений зв'язок між тим, як ми запрограмовані (тобто ментально влаштовані), і нашими успіхами і невдачами в будь-якій справі. Це стосується як глобальних цілей всього нашого життя, так і ...
Продовжити читання
  5 переглядів
  0 Коментарів
5 переглядів
0 Коментарів

Прогулянка зоопарком

Анотація:  Конспект підгрупового корекційно - розвивального заняття на тему: «Прогулянка зоопарком» з дітьми 6-ого року життя (гра-подорож зелементами біоенергопластики) Мета : Закріпити вміння дітей розігрувати дії за допомогою вправ з біоенергопластики, використовуючи немовленнєві виражальні ...
Продовжити читання
  6 переглядів
  0 Коментарів
6 переглядів
0 Коментарів

Ключ до впевненості в себе: вміння настояти на своєму

Анотація: Альов Б.М. О станні роки дуже популярним стало навчання напористості, самовпевненості.Це корисний комплекс якостей для формування впевненості, особливо необхідний тоді, коли нам потрібно знати, що саме говорити, перебуваючи в ситуації, коли нашій впевненості кидається виклик (як часто...
Продовжити читання
  5 переглядів
  0 Коментарів
5 переглядів
0 Коментарів

Чи треба завжди мати рацію?

Анотація:  Ви думаєте, основний інстинкт сучасної людини - харчовий? Або статевий. Помиляєтеся. Основний інстинкт - завжди мати рацію (далі ЗМР). Причому із самого дитинства. Чому так повелося? Важко сказати. Можливо тому, що нас із дитинства вчили: «Ти повинен мати свою думку», «Ти повинен умі...
Продовжити читання
  7 переглядів
  0 Коментарів
7 переглядів
0 Коментарів

Учимся радоваться (психологический практикум)

Анотація: Радость тоже может быть и должна привычкой – неувядающей, не застывшей и свежей. Можно получать радость от самых незначительных вещей, от самых пустяковых событий. То, что в сознании одного остается бросовым материалом, ненужным грузом, для другого может стать сокровищем, вызывающим радост...
Продовжити читання
  6 переглядів
  0 Коментарів
6 переглядів
0 Коментарів

Дослідження орнітофауни в межах власного населеного пункту

​Анотація:  Авторська розробка природоохоронного проекту « Дослідження орнітофауни в межах власного населеного пункту (м. Скалата Тернопільської області) » має на меті популяризувати гуманне ставлення до зимуючих та осілих птахів України. Проект характеризується як інноваційна педагогічна техно...
Продовжити читання
  6 переглядів
  0 Коментарів
6 переглядів
0 Коментарів

Про одну задачу Віктора Тебо (теорема про три кола, центри яких колінеарні)

​Анотація: Французький математик Віктор Тебо (1882-1960) за час своєї наукової діяльності склав більше 1000 задач. Розглянемо саму відому і популярну з них, яку вважають вершиною його творчості-це теорема про три кола, центри яких колінеарні.Вона була опублікована в журналі American Mathematical Mon...
Продовжити читання
  19 переглядів
  0 Коментарів
19 переглядів
0 Коментарів

Батьківські збори - тренінг "Здоров'я треба берегти"

Анотація: Які батьківські збори вам сподобаються більше? Коли батьки приходять на визначену зарання годину, сідають за парти і протягом 40-ка хвилин слухають про успіхи та невдачі своїх дітей? Чи, можливо, вам імпонують батьківські збори, де вчителі разом з батьками п'ють чай, грають в ігри, сп...
Продовжити читання
  8 переглядів
  0 Коментарів
8 переглядів
0 Коментарів

Особистісно зорієнтований показовий матеріал у 11 класі. Українська література Тема. М. Хвильовий «Я (Романтика)» - новела про добро і зло в житті, в душі, проблема внутрішнього роздвоєння.

Анотація:  М. Хвильовий «Я (Романтика)» - новела про добро і зло в житті, в душі, проблема внутрішнього роздвоєння. "   Download PDF File Here pdf Имя файла: -----------------. Размер файла: 1.4 mb Скачать фаил
  25 переглядів
  0 Коментарів
25 переглядів
0 Коментарів

Мистецтво 3 клас "Вчимося в інших" за підручником Кізілова О.Г

​Анотація:  Польські народні танці: полонез, мазурка, крвков'як. Сприймання : Міхаїл Огінський " Полонез". Виконання: польська народна пісня " Зозуля". Цікаві техніки різних народів світу. Техніки оригамі та "мокрого" оригамі. Створення об'ємної аплікації " Рибка". Мете уроку: розвивати в учнів...
Продовжити читання
  8 переглядів
  0 Коментарів
8 переглядів
0 Коментарів

Створення буклетів на уроках зарубіжної літератури як засіб активізації читацької діяльності учнів

​Анотація:  Матеріал містить інформацію про те, як на уроках літератури, зокрема зарубіжної, ефективно використовувати таку форму роботи як створення буклету. Особливу увагу приділено тому, як виготовити буклет, як залучити учнів до творчої співпраці, зацікавити предметом. Актуальність матеріал...
Продовжити читання
  26 переглядів
  0 Коментарів
26 переглядів
0 Коментарів

Розв'язування компетентнісно зорієнтованих задач за допомогою рівнянь

​Анотація:  Розробка уроку з математики, 6 клас. Розв'язування компетентнісно зорієнтованих задач за допомогою рівнянь. Мета уроку полягає у вдосконаленні вміння розв'язувати задачі за допомогою рівнянь. Розв'язування компетентнісно зорієнтованих задач збагачує учнів не тільки теоретичними знан...
Продовжити читання
  34 переглядів
  0 Коментарів
34 переглядів
0 Коментарів

Користь для інших чи кар’єра

Анотація: Гоменюк Д.В. Ніхто з «закостенілих» дорослих людей ніколи не навчить тебе цінувати те, що ти маєш і дійсно радіти цьому.Насамперед тому, що сам цього не вміє. Таке вже типове життя дорослої людини: вона завжди хоче більшого, жадає недосяжного і сподівається через п'ять років сказати самій ...
Продовжити читання
  12 переглядів
  0 Коментарів
12 переглядів
0 Коментарів

Конспект уроку географії та природознавства для здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями

Анотація:  Панченко Олена Миколаївна; Тимошенко Наталля Яківна. 14 квітня 2021. Урок географії та природознавства для здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями. Узагальнююче повторення з теми "Африка". Типові представники тваринного світу Африки та їх пристосування до умов існування. Бін...
Продовжити читання
  38 переглядів
  1 коментар
38 переглядів
1 коментар

Педагогіка співробітництва – основа для радісної та успішної освіти учнів

​Анотація:    Download PDF File Here Ім'я файлу: Посібник- Розмір файлу: 1.5 mb Викачати файл Ім'я файлу: Матеріали до презентації Розмір файлу: 437 kb Викачати файл
  31 переглядів
  0 Коментарів
31 переглядів
0 Коментарів

Як подолати зону комфорту?

Анотація:  життєвого простору, що дає людині відчуття комфорту, затишку й безпеки. Коли говорять про зону комфорту, мають на увазі не зовнішні обставини, що створюють людині комфорт, а внутрішні границі життя, усередині яких людина відчуває комфорт і безпеку. Розкішний диван, елітний масаж або ...
Продовжити читання
  15 переглядів
  0 Коментарів
15 переглядів
0 Коментарів

Як змінити картину світу, своє життя?

Анотація:  Ми всі думаємо. Ми постійно думаємо. І кожна наша думка є програмою до конкретних дій і творить наше реальне життя. Але ми думаємо не окремими думками. У наших головах рояться думки, десятки думок – одна змінює іншу, на зміну їй приходить нова. Ми мислимо цілими категоріями. Ми маємо...
Продовжити читання
  18 переглядів
  0 Коментарів
18 переглядів
0 Коментарів

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates