Увага! На сайті тривають профілактичні роботи, частина контенту недоступна
( У категоріях: "Англійська мова і література", "Музика, мистецтво, художня культура", "Психологія", "Інше" може не бути файлів).
Свої розробки Ви можете подавати на розгляд або додавати самостійно. Розробки перевіряються та додаються на сайт влітку 1 раз на тиждень

Последние обновления

Pinned Items
Recent Activities
  • Автор строчек неизвестен.
    Название стихотворения - "Учителю!"

    И снова в позолоте тополя,
    А школа - как корабль у причала,
    Где ждут учеников учителя,
    Чтоб новой жизни положить начало.

    На свете нет богаче и щедрей,
    Чем эти люди, вечно молодые.
    Мы помним всех своих учителей,
    Хотя и сами уж почти седые.

    Они в судьбе у каждого из нас,
    По ней проходят словно красной нитью.
    Мы гордо произносим каждый раз
    Простых три слова: "Это мой учитель."

    Мы все в его надежнейших руках:
    Ученый, врач, политик и строитель...
    Живи всегда в своих учениках
    И счастлив будь, наш капитан - учитель!
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • Автор строчек неизвестен.
    Название стихотворения - "Учителю!"

    И снова в позолоте тополя,
    А школа - как корабль у причала,
    Где ждут учеников учителя,
    Чтоб новой жизни положить начало.

    На свете нет богаче и щедрей,
    Чем эти люди, вечно молодые.
    Мы помним всех своих учителей,
    Хотя и сами уж почти седые.

    Они в судьбе у каждого из нас,
    По ней проходят словно красной нитью.
    Мы гордо произносим каждый раз
    Простых три слова: "Это мой учитель."

    Мы все в его надежнейших руках:
    Ученый, врач, политик и строитель...
    Живи всегда в своих учениках
    И счастлив будь, наш капитан - учитель!
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • Автор строчек - Мария Калужская,
    Название стихотворения - "Вы постоянно на передовой..."

    Вы постоянно на передовой,
    На самом стыке будущего с прошлым,
    Добра со злом, возвышенного – с пошлым,
    А завтра снова предстоит незримый бой:

    Очередной опасный марш-бросок
    Под бомбами невежества и лени,
    На мыс любви, добра и вдохновенья –
    От бездн отчаянья на волосок…

    Под грудью вечно амбразура дзота,
    А в дзоте – неокрепшие умы,
    Вы день за днем горите на работе,
    Спасая их от неученья тьмы.

    Вы постоянно на передовой,
    Привыкли уши к громким канонадам,
    Шинель в мелу – пока не до парадов!
    Но вы давно поладили с судьбой.

    Учителя – герои наших дней,
    Бойцы могучей Армии Спасения!
    Участники великого сраженья
    За наших подрастающих детей .

    Мария Калужская
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • "Історія - найвищий учитель, в якого найгірші учні." Iндіра Ганді
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • "Щоб писати історію гідним чином, потрібно забути про свою віру, свою вітчизну, свою партію." Автор неизвестен.
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • Щоб писати історію гідним чином, потрібно забути про свою віру, свою вітчизну, свою партію. Автор неизвестен.
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • "Не знати історії – означає завжди бути дитиною." Цицерон
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • "Історія – це свідок часу, учителька життя." Цицерон
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • "Історія – життя пам'яті." Цицерон
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
  • Кілька слів про методику викладання історії в школі...
    Ті та інші методи застосовуються під час педагогічного дослідження, яке може проводитись з метою наукового розгляду якого-небудь питання, наприклад, вивчення ефективності певної сукупності засобів навчання для з'ясування можливостей їх використання в навчанні учнів історії. Наукове дослідження включає застосування дослідницьких методів, характерних, зокрема, для педагогіки, і загальнонаукових методів (аналіз, синтез, аналогія, гіпотеза і т. д.). Основними компонентами наукового дослідження є:
    - постановка завдань;
    - попередній аналіз інформації з досліджуваної проблеми, умов і методів вирішення завдань даного класу;
    - формулювання вихідної гіпотези (гіпотеза - висунуте для пояс¬нення яких-небудь явищ наукове припущення, вірогідність якого ще не доведена шляхом досвіду)21;
    - планування й організація експерименту;
    - проведення експерименту;
    - аналіз і узагальнення отриманих результатів;
    - перевірка вихідної гіпотези на основі отриманих результатів;
    - остаточне формулювання нових фактів, тенденцій та їх пояснення;
    - визначення можливостей використання результатів дослідження в навчально-виховній практиці.
    Запись находится на модерации
    Запись успешно опубликована. Теперь она будет видна в ленте активности.
Еще нет активности
Unable to load tooltip content.
© 2018 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2018  Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.