Конкурс «Народний Спікер»


ДОСВІД + ПОВАГА + СУПЕР-ПРИЗ

Видавнича група «Основа» з партнерами дає старт супер-конкурсу «Народний Спікер v2»
Це — шанс розповісти про те, що ти знаєш і про те, що в тебе виходить найкраще. Кожний учитель — це носій унікального досвіду апріорі.

Ми надаємо платформу для поширення унікального вчительського досвіду і пропонуємо організувати марафон, на якому виступати будуть тільки учителі-практики! Учитель-практик повинен бути піднесений на гідний рівень!

Наш конкурс має принципову відмінність від інших!

Ніяких підступних ігор, договорів та інших прихованих дій. Усе максимально прозоро і демократично! Вибір дуже простий і його робитимуть усі вчителі, які заходять на сайт, тобто майбутні слухачі (вони ж замовники) вебінарів, і тільки вони вирішують кого і з якою темою хочуть почути.
Конкурс проходитиме у кілька етапів.
Що є цінним для вчителя як для професіонала? Його досвід, його репутація, результати, які демонструють його учні. Останню тезу можна піддати сумніву, а раптом не склалося, не пощастило мати настільки талановитих учнів, які прославлять своїми досягненнями роботу вчителя? Це не тільки випадок, а ще й географічна домінанта; у вчителя, який працює в престижному ліцеї столиці, шанс навчати суперталановитих дітей набагато вищий — і це всім зрозуміло...

Отже, репутація. Її завойовують роками — знанням свого предмета, терпінням, витримкою, толерантністю, доброзичливістю... Репутація — це коли з тобою вітається весь мікрорайон, у якому ти живеш. Репутація — це коли батьки твоїх учнів передають від них вітання... Репутація — це коли з тобою радяться, коли твоя думка важлива, коли до твоїх слів прислухаються...
І тепер головне — досвід. Досвід — це те, що не видають разом з дипломом, це те, що не купиш ні за які гроші, його напрацьовують — тяжко, багаторічною працею, шляхом проб і помилок... Так, і досвід у кожного вчителя свій, іноді не дуже вдалий, але це лише привід рухатися вперед. Не всі займають подібну позицію... Когось влаштовує і так... І ми не маємо права звинувачувати за це. А хтось набуває досвід легко, граючись, збирає у свій кошик зернятко до зернятка, отримує від цього задоволення і з радістю ділиться ним...

Свій досвід учитель застосовує на уроках (або в діяльності репетитора), але хто може гідно оцінити його? Пощастило тому вчителю, якого цінує адміністрація школи і дуже пощастило тому, про чій досвід знає методкабінет або методичне об’єднання. Як правило, навіть зібрані матеріали — оброблені та проаналізовані — товстими папками навіки замкнені в шафах методкабінетів. Ні, вони не просто замкнені, вони поховані... вибачте за жорсткі слова. Правда буває і так, що неледачий працівник методкабінету — дмухне пил з папки, і, придивившись кілька ласих шматочків — відправить до друку під своїм ім’ям. Було таке? Так, було і не раз... Уже кому як не працівникам видавництва про це знати...
Але давайте все поміняємо! Давайте ГІДНО ОЦІНИМО ВЧИТЕЛЯ, який має ДОСВІД!!!

Практично кожний учитель має те, чим можна поділитися з широкою аудиторією колег.

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.