Знаходження значень виразів на дії різних ступенів. Розв’язування задач на множення

дата публікації: . Надруковано у: Конкурс "Найкращий урок з ЕКУ"



Автор розробки: Яценко Олександра Олександрівна


. Розв’язування задач

           на множення.

Мета: формування ключових компетентностей: уміння вчитися,

            інформаційно-комунікативної;

            предметних компетентностей: учити знаходити значення виразів на

            дії різного ступеня;

            розвивати обчислювальні навички і вміння розв’язувати прості й

            складені задачі на множення;

            виховувати інтерес до навчання, отримання нових знань.

Обладнання: відеофрагмент уроку, презентація, відеокліп, малюнок

                        «Пізнайки», букви, мікрофон, геометричні фігури.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент (Слайд 1)

Урок 53

Тема. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів

  • Діти, встаньте, будь ласка, поверніться до гостей, посміхніться і привітайтесь.

ІІ. Перевірка домашнього завдання (Слайд 2)

  • Перевіряємо домашнє завдання.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні до нас на урок завітав гість.

  • Хто це такий? Що ви про нього знаєте?

Пізнайко приніс вам слово, без якого неможливе навчання. Ми будемо виконувати різноманітні завдання і по черзі відкриватимемо букви. Тому працюймо уважно, старанно, активно. Отже, сьогодні на уроці ми… (Слайд 3)

ІV. Усний рахунок. «Математична зірочка» (Слайд 4)

Повторимо таблицю множення на 2 за допомогою математичної зірочки.

Помножте на 2 числа, що стоять біля зірочки.

  • Молодці, ви справились із завданням. Отже, відкриваємо букву Я.
  1. V. Вивчення нового матеріалу

А зараз уважно слухаємо пояснення нового матеріалу.

  1. Використання відеофрагменту уроку для пояснення.

Спочатку виконуємо дію множення (дію ІІ ступеня), а потім – додавання та віднімання (дії І ступеня).

  1. Гра «Знайди помилку» (з коментуванням).
  • Перевіримо, як ви зрозуміли пояснення, і зробимо це за допомогою гри «Знайди помилку». Прокоментуйте, чи правильно виконані обчислення.

2 * 5 + 18 = 28

2 * 7 – 11 = 13 (Відкриваємо букву А)

  1. Самостійна робота (по варіантах). (Слайд 5)

Перевіряємо. (Слайд 6)

(Відкриваємо букву Н)

Фізкультхвилинка (Слайд 7)

Я буду показувати вам геометричні фігури, ваше завдання швиденько порахувати сторони або кути і виконати вказати дії таку ж кількість разів.

Кількість сторін геометричних фігур, які демонструє вчитель, вказує на відповідну кількість дій учнів під час фізкультхвилинки.

 

 

Стільки от разів ми сплеснемо в долоні.

А от стільки тупнемо ногою.

Стільки от разів присядемо і встанемо,

Присядемо і встанемо.

А іще от стільки

Підстрибнем-політаємо,

Зірки з небес дістанемо.

 

Ви розпізнали усі геометричні фігури, тому відкриваємо букву А.

 VІ. Закріплення вивченого

  1. Робота над задачами
  • Змій Горинич охороняє замок 2 роки, і щороку приносять йому по 5 відер води. Скільки відер води він випив? (Слайд 8)
  • Скільки років Змій Горинич охороняє замок?
  • По скільки відер йому приносять?
  • Що треба дізнатися?
  • Якою дією? (Множенням)
  • А іншою дією можна?
  • Яка дія раціональніша?
  • Сумою яких доданків можна замінити множення?
  • Запишіть розв’язання самостійно.

Один учень розв’язує біля дошки, решта – самостійно.

  • Перевірте, у кого така сама відповідь.

(Відкриваємо букву Н)

  • У класі 9 двомісних парт. Одне місце вільне. Скільки учнів сьогодні в класі? (Слайд 9)

Колективно складається план розвязання задачі.

а) Скільки місць на 9 двомісних партах?

б) Скільки учнів сьогодні в класі?

- Яку дію треба виконати, щоб відповісти на перше питання плану? Чому?

- Яку дію треба виконати, щоб відповісти на друге питання плану? Чому?

(Відкриваємо букву Б)

  1. Офтальмологічна пауза (Слайд 10)
  2. Гра «Розшифруй». Робота в групах

А зараз попрацюємо в групах. Ваше завдання – розв’язати приклади і записати слово. Розв’язки прикладів відповідають порядковим номерам букв алфавіту.

Перевіримо, як ви справились із завданням (Слайд 11)

(Відкриваємо букву Ж)

Це слово – бажання. Якщо ви будете бажати навчатися, то будете такими ж розумними, як Пізнайко.

VІІ. Домашнє завдання

Вдома ви розв’яжете такі ж самі приклади № 443 і задачу № 444.

Запишіть, будь ласка, домашнє завдання.

VІІІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

Метод «Мікрофон» (Слайд 12)

Скажіть, будь ласка:

Закінчити наш урок я пропоную відеокліпом.

Перегляд відеокліпу «Зачем мы ходим в школу».

  • А ви для чого ходите в школу?
Вкладення:
ФайлОписРазмір файлу:СтвореноЗмінено
Завантажити цей файл(Урок 53.docx)Урок 53.docx 823 kB2016-02-23 21:542016-02-23 21:54
Завантажити цей файл(53.Ppt)53.Ppt 7748 kB2016-02-23 21:542016-02-23 21:54
Завантажити цей файл(Фото.pptx)Фото.pptx 2764 kB2016-02-23 21:532016-02-23 21:53
Добавить комментарий

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.