Розвиток у старшокласників дослідницьких умінь під час розв’язування стереометричних задач

дата публікації: . Надруковано у: Методичний кабінет



Автор розробки: Кононенко Алла Миколаївна


Дослідницький метод у навчанні ─ це метод залучення учнів до самостійних пошуків, на основі яких вони встановлюють зв’язки між предметами, явищами і процесами об’єктивної дійсності, роблять висновки, пізнають закономірності. Важливу роль у реалізації зазначених проблем відіграють задачі на дослідження, зокрема стереометричні. Такі задачі сприяють розвитку логічного мислення і математичної культури, вимагають від учнів нестандартних творчих підходів, формують інтерес до дослідницької діяльності. Щоб виховати в учнів потребу в дослідженні стереометричних задач, корисно пропонувати їм такі задачі, розв’язування яких без дослідження неможливе. Отже, щоб навчити учнів здійснювати дослідження, на

Вкладення:
ФайлОписРазмір файлу:СтвореноЗмінено
Завантажити цей файл(Кононенко.doc)Кононенко.doc 41 kB2016-10-21 15:012016-10-21 15:01
Добавить комментарий
  • Комментарии не найдены

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.