Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Навчити відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створюючи чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку р . Розвивати синхроні дії мовнослухового і мовнорухового механізму, самоконтроль, фонематичний слух, мовленнєве дихання, зорове сприйняття, мовлення, мислення. Стимулювати бажання говорити правильно. Розвивати товариськість, взаємоповагу. …
Комментарий (0) Просмотров: 0

Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Мета: Учити відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створювати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку [р].
Розвивати синхроні дії мовнослухового і мовнорухового механізму, самоконтроль, фонематичний слух, зорове сприймання, мислення, мовлення. Розширювати знання про навколишній світ. Стимулювати бажання говорити правильно.
Виховувати товариськість, взаємовідносини, повагу…
Комментарий (0) Просмотров: 0

Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Учити відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створювати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку [р].
Розвивати синхроні дії мовнослухового і мовнорухового механізму, самоконтроль, фонематичний слух, зорове сприймання, мислення, мовлення. Розширювати знання про навколишній світ. Стимулювати бажання говорити правильно.
Виховувати товариськість, взаємовідносини, повагу один до одного.
ira ira
Комментарий (0) Просмотров: 0

Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Учити відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створювати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звука …
Комментарий (0) Просмотров: 0

Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Учити відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створювати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку [р].
Комментарий (0) Просмотров: 0

Заняття

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Навчаю дітей відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створювати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку [р].
Розвивати синхроні дії мовнослухового і мовнорухового механізму, самоконтроль, фонематичний слух, зорове сприймання, мислення, мовлення. Розширювати знання про навколишній світ. Стимулювати бажання говорити правильно.
Виховувати товариськість, взаємовідносини, повагу один до одного.
Комментарий (0) Просмотров: 0

Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


У цьому занятті навчаю дітей відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створювати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку [р].
Розвивати синхроні дії мовнослухового і мовнорухового механізму, самоконтроль, фонематичний слух, зорове сприймання, мислення, мовлення. Розширювати знання про навколишній світ. Стимулювати бажання говорити правильно.
Виховувати товариськість, взаємовідносини, повагу один до одного.
Комментарий (0) Просмотров: 0

Презентація "Лабіринти на дотик"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Філіп'єва Олена Володимирівна


Мета презентації:
Сприяти вмінню орієнтуватися в просторі, на площині;
Розвивати просторові уявлення;
Підкріплювати навички зорового спостереження рухами руки на дотик;
Вчити розрізняти доріжки на дотик, дотримуватися необхідного напрямку.
Формувати моторну координацію;
Активізувати уяву. …
Комментарий (0) Просмотров: 9

Презентація "Знайди різницю"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Філіп'єва Олена Володимирівна


Мета презентації:

Сприяти оволодінню  орієнтуватися на площині;

Навчати розуміти і правильно використовувати просторові терміни (за, перед, біля, між,праворуч, ліворуч, в центрі, над, під, в правому верхньому кутку, в лівому нижньому кутку і т.п.) в зв'язному мовленні;

Формувати вміння знаходити різницю на дотик;

Розвивати зорову увагу та пам'ять, просторове мислення, логічне мислення, дрібну моторику. 
Формува.

Комментарий (0) Просмотров: 13

«Автоматизація звуку [Ш] в складах і словах»

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Байдюк Світлана Сергіївна


Конспект логопедичного заняття з теми «Автоматизація звуку [Ш] в складах і словах» (для дітей з вадами розумовго розвитку). …
Комментарий (0) Просмотров: 5

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.